Translate

2012. augusztus 13., hétfő


33. Fejezet



*Samantha szemszöge :

Csöngettek . Mivel senki sem volt itthon , ahogy voltam , pizsiben , kócosan , kómásan , lekullogtam az ajtóhoz és kinyitottam .
-ZAAAAAYN!!! – kiáltottam és ráugrottam .
-Szia Sam !
-Úgy hiányoztál !!
*Közben telepuszilgattam Zayn arcát.*
-Te is nekem ! Amúgy most keltél fel ?
-Mi? Ja igen , nemrég .
 -Látom.
-Gyere beljebb .
-Ööömm… Azt szeretném kérdezni , hogy nincs-e kedved sétálni egyet ?
-De! Szívesen elmegyek veled ! Csak előbb elmegyek fürdeni és felöltözök .
-Oké.
Nyomtam az arcára egy puszit és bementem a fürdőszobába. Nagyban fürdök és dúdolgatok , amikor valaki hátulról megölel .
-Azt a kurva! – kiáltottam fel.
-Nyugi , csak én vagyok .
És szorosabban ölelt . Hátrafordultam , és egy kicsit felment a vérnyomásom. Zayn meztelen volt……. Még életemben nem éreztem így. Rettentően hevesen vert a szívem . És amikor Zayn mellkasához raktam a fejem , éreztem , hogy neki is egyre gyorsabban ver a szíve . Majd hirtelen felkapott , és az ölében bevitt a szobámba . Óvatosan letet az ágyamra és mellém feküdt .

*Másfél órával később:
Igeeeeen!!! Megtörtééént!! Káprázatos volt……
Éppen fekszünk egymás mellett , közben simogatom Zayn arcát, amikor valaki kopogott . Azonnal felugrottam és felvettem a polcomon legfölül lévő ruhákat . Zaynt megkértem , hogy amilyen gyorsan csak tud, öltözzön fel . Kirohantam a szobából és kinyitottam az ajtót .
-Sziasztok.
-Szia Samantha ! – mondták egyszerre .
-Hol voltatok ?
-Itt , nem messze a kisboltban . – mondta apa .
-Jaa… Oké.
Bementek a konyhába kipakolni amiket vettek . Megtorpantak . Zayn ült az asztalnál .
-Jó reggelt Mr. és Mrs. Davson!
-Öööö… Jó reggelt ! Amúgy te ki is vagy ? – kérdezte anya .
-Ő Zayn , az egyik barátom . – vágtam rá .
-I-i-igen . – mondta Zayn . – Örülök hogy megismerhetlek Zayn – mondta apa és kezetfogtak .
-Én is Mr. Davson .
-Reggeliztetek már ? – kérdezte anya .
-Igen . Bocsi , de mennünk kell . Sziasztok! – mondtam .
-Viszlát! – köszönt el Zayn .
-Sziasztok !
Majd adtam nekik egy puszit . Megfogtam Zayn kezét és elmentünk
-Miért nem mondtad el a szüleidnek hogy együtt vagyunk ?
-Azért , mert ha most mondtam volna el , biztos valami olyasmire gondoltak volna ….
-De hát ha úgy nézzük , akkor lett volna okuk rá….- és egy kacér mosolyt küldött felém .
-Jól van na…. De én nem szeretném , ha megtudnák .
-Oké. Amúgy tényleg reggeliztél már ? Mert én még nem nagyon ettem ….
-Dehogy ettem ! Csak le akartam rázni a szüleimet .
-És tudsz valami jó helyet ?
-Még szép! 2 utcányira van innen .
Úgy 15-20 perc alatt oda is értünk . Zayn szinte minden kajából kért egyet . Annyira aranyos volt! Mindegyiket elfelezte velem . 1 óra múlva fizettünk , majd távoztunk és folytattuk a sétálást.
-És a többiek is itt vannak ?
-Igen , nem messze egy szállodában .
-1 órával az előtt , hogy elmentem volna hozzád . És te mit csináltál amíg nem találkoztunk ?
-Nagyon semmit. Dolgoztam , Dorothynál voltam, meg egy párszor vásároltam .
-Miket vettél ?
-Egy új fürdőruhát , 2 cipőt , 2 felsőt , és 3 rövidnacit .
-Tényleg !
-Mi az ?
-A fürdőruháról jut eszembe….. Tök közel van a tenger ! Nem megyünk el fürdeni ?
-De nem hoztam fürdőruhát….
-Az nem baj! Nekem sincs fürdőnadrágom !
-Rendben . Benne vagyok !
Fogtunk egy taxit , és kb. fél óra alatt odaértünk . A tengerpart tele volt , ezért kerestünk egy csendesebb , eldugottabb helyet. Sokáig sétáltunk , mire találtunk egy olyan részt , ahol egy lélek sem volt . Zayn levetkőzött alsónadrágra és beszaladt a vízbe .
-Te nem jössz ? – kiabált .
-De , egy pillanat .
Nagy nehezen én is levetkőztem , de azért az alsónemű rajtam maradt .
-Megjöttem !
Zayn megfogott , majd beledobott a vízbe.
-Hééé!! Ezt miért csináltad?!
-Csak úgy !
Még sokáéig hülyéskedtünk a vízben . Közben a melltartóm valahogyan lejött rólam és a víz elsodorta . Hogy véletlenül meg ne lássanak, Zaynhez simulva mentem ki és öltöztem fel. *

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése