Translate

2012. augusztus 31., péntek


36. Fejezet



Reggel valamiért a szokásosnál korábban keltem fel . Még mindenki aludt. Lementem a konyhába, hogy mire felébrednek , készen legyen a reggeli. Úgy döntöttem meleg szendvicset fogok csinálni. A szendvicsek egyik felét beraktam a sütőbe . Miközben sültek , megterítettem . Amikor elkészültek , beraktam a következő adagot . Közben felmentem megnézni hogy felébredtek-e. Niallt kivéve mindenki ébren volt. Közelebb mentem hozzá , hogy megnézzem tényleg alszik-e még . Föléhajoltam , mire ő megragadott és hirtelen magához húzott .
-Niall?!
-Jó reggelt Szépségem !
-Jó reggelt neked is ! A frászt hoztad rám !!
-Bocsánat…. De már annyira hiányoztál !! – és még jobban magához húzott .
-A melegszendvicsek! – jutott eszembe , és azonnal lerohantam.
Kivettem a kaját és az asztalra tettem a többi közé . Segítettem anyukáméknak lejönni , majd visszamentem szólni Niallnek .
-Niall ! Kész a reggeli !
*Csend*
-Niall!
Visszafeküdtem mellé az ágyba és hozzábújtam .
-Mi a baj ?
Felém fordult és rám mosolygott .
-Semmi.
-Akkor ?
-Csak arra vártam hogy ide gyere mellém !
-Amúgy kész ám a reggeli .
-Húúú!! Éhen haloook!!
És azonnal felugrott az ágyból majd az ajtó felé vette az irányt.
*De jó! Engem meg itt hagy !*- mondtam magamban , de közben tudtam jól , hogy ennyire szereti a kaját .
Az ajtóból visszanézett és egy „Na mi van ? Te nem jössz ?” fejet vágott .
-Csak szórakozok ! –és visszaugrott mellém – De tényleg éhes vagyok! Az nem volt vicc!
-Azt máris gondoltam !
Pár pillanatig még ott feküdtünk .
-Na jó ! Most már menjünk , mert látom rajtad hogy már nagyon-nagyon éhes vagy!
Akartam indulni , de Niall visszahúzott és megcsókolt .
-Na most már tényleg mehetünk ! – mondta , s közben édesen mosolygott.
Lementünk .
Mire leértünk jópár szendvicsnek nyoma veszett. Neki láttunk . 20 perc múlva már mind elfogyott.
Visszakísértem anyut és Benjit a szobájukba , majd visszamentem elmosogatni és elpakolni , de mire leértem , Niall már elpakolt az asztalról . Nagyon erősködött hogy el is szeretne mosogatni , de nem szerettem volna ( nem mintha nem jól mosogatna el…..) . Végül együtt mosogattunk el , amiből pancsolás lett a végén . Csurom vizesek voltunk . Elsőként Niall ment be a fürdőbe levenni a vizes ruháit . Mivel Niallnek nem volt több ruhája , Benji szekrényéből hoztam neki egy boxert , egy nadrágot és egy pólót és bevittem neki a fürdőbe . Elég furám állt rajta az öcsém ruhája….. Szegényt még ki is röhögtem .
-Mi ebben olyan vicces ?
-Nem tudom . Olyan fura!
-Mi ezen a fura ? – és végigmérte magát a tükörben .
Még mindig iszonyatosan röhögtem .
Erre beállt valami „szexi” pózba . Na ettől aztán már a könnyeim  is folytak , de a végén már neki is .
-Jól van . Felmegyek átöltözni.
- Ééés….. Bemehetek majd ? – kérdezte egy kacér mosoly kíséretében .
-Mi?! Nem !
-De miért ?
-Mert….
-Légysziiii! Légysziii! Légysziiii!
-Niall , figyelj . Nem szeretném….
-Hát jó ! De haragszom rád! – mondta és durcás fejet vágott .
-Ne haragudj! De nem szeretném …
-Rendben….
-Légy szíves ne vágjál ilyen fancsali képet ….
-Egy feltétellel !
-És mi az ?
-Ha eljössz velem nyaralni!
-Mikor ?
-Ha anyukád és Benji jobban lesznek .
-Hogy kérdezhetsz ilyet ?! Még szép hogy elmegyek !
Majd megöleltem. Felmentem a szobámba átöltözni . Egy egyszerű itthoni ruhát vettem fel , a hajamat pedig kontyba fogtam . Mire visszamentem a fürdőbe , Niallt sehol sem volt. A nappaliban is kerestem , de sikertelenül . Aztán beugrott! A konyha!  És tényleg ott volt! Valami nasit kereshetett .
-Te mit csinálsz ?
-Ööö… semmit…. – közben egy zacskó chips volt a kezében .
-És most mit csináljunk ?
-Együünk!!
-Niall…
-Jó. Oké . Akkor nézünk egy filmet ?
-Ahha ! És mit ?
-Mondjuuuk….aaz….Igazi kalandot ?
-Azt még nem láttam , de biztosan jó lehet .
-Nagyon fog tetszeni , hidd el !  


5 komment után (amit ti írtatok) jön a következő rész :) 

6 megjegyzés:

  1. Imáádoom*-*Nagyon várom a kövit♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett várom a kövit:DD

    VálaszTörlés
  3. kééééérleeeek! Ne tedd ezt velem!!:DD Következőőt!*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el , nem szívesen teszem :) de ha valaki még feliratkozna , és meg lenne a 18 rendszeres olvasó , azonnal fel is raknám :) és nem kellene hogy meg legyen az 5 komment :) /de az enyém nem számít/

      Törlés
    2. Elintézve a 18 olvasó...:DD Mikor jön a rész?^^:DD

      Törlés