Translate

2012. augusztus 13., hétfő


34. Fejezet



Miután megebédeltünk , felkísértem őket a szobáikba . Éppen leértem a lépcsőn , amikor kopogtak .
-Szia Danielle! Hogy vagy ?
-Szia! Köszönöm , jól .
-Gyere beljebb .
-Köszönöm.
Majd leültünk a nappaliban .
-Liam mesélt nekem erről a kórházas micsodáról…..
-Ohh…
-Szerintem jól tetted , hogy nem mondtad el neki. De viszont rosszul is tetted , mert nem mondtad el neki. Én mindkettőtöket megértelek . Nagyon remélem , hogy meg tudjátok majd oldani, mert tökre összeilletek. Én szurkolok nektek !
-Hát köszönöm.. De mikor tudnék vele beszélni? Azt hiszem nem nagyon kíváncsi rám…
-Most ! Elmegyünk hozzájuk! Biztos hogy szeretne veled beszélgetni! Láttam rajta . Na akkor benne vagy ?
-Igen . De előbb írok anyukáméknak egy levelet , mert már biztosan elaludtak , meg átöltözök .
-Oké .
Óvatosan felmentem a szobámba , előkerítettem egy papírt és egy tollat . Megírtam , majd átvittem anyu szobájába és leraktam az éjjeliszekrényére . Vissza szobámba . Felvettem a nemrég vett kék sortomat egy fehér alapú zöld feliratos pólómat. Megfésülködtem és felvettem még egy fehér cipőt .
-Készen vagyok! Mehetünk !
-Okés .
Kimentünk és elkezdünk sétálni .
-Amúgy mivel jöttél hozzánk ?
-Taxival . Oh ! Pont itt jön egy !
És Danielle leintette a taxit . Már perce mentünk, amikor a sofőr megszólalt .
-Elnézést , de te véletlenül nem Danielle Peazer vagy ?
-De igen . Én vagyok .
-A lányom nagy One Direction fan és te vagy a kedvence a fiúk barátnői közül . Mielőtt elmész , adnál egy autogramot ?
-Igen . Nagyon szívesen .
Mielőtt kiszálltunk volna , Danielle aláírt egy papírt .
-Hogyhogy nincs itt egy rajongó sem ?
-Úgy , hogy 2 szállodába jelentkeztek be , és a rajongók valószínűleg a másik szálloda előtt vannak .
-Legalább akkor most van egy kis nyugtuk .
-Hál’ Istennek igen .
-Közben beértünk a hallba .
-Tényleg ! Mi lenne , ha én lehívnám a fiúkat , Niall kivételével és csak ti ketten lennétek ! Na ?
-Húú!! Ez nagyon jó! Köszönöm szépen !
-Nincs mit !

-Szia Liam !
-Szia Danielle!
-Itt vagyunk Dorothyval a hallban , és arra gondoltam , hogy tudod , Dorothynak és Niallnek beszélniük kéne . És hogy ti lejönnétek , hogy ketten maradhassanak .
-Persze! Akkor nemsokára lent vagyunk . Szia.
-Szia.

*Liam szemszöge:

*Kopp-kopp*
-Szaba !
-Szia Harry .
-Szia .
-Figyelj Harry . Danielle és Dorothy lent várnak minket , aztán ha lementünk , Dorothy feljön Nialllel beszélgetni .
-És addig mi hol leszünk ?
-Azt nem tudom .
-Jó . Mindjárt megyek .
-Oké!

*Kopp-kopp*
-Ki az ?
-Liam !
-Gyere be !
-Ohh! Szia Eleanor !
-Hello!
-Le kéne mennetek a hallba Daniellehez , és Dorothy feljön Niallhez beszélgetni .
-Oké. *

5-10 perc múlva leértek . Nagyon jó volt velük találkozni , de nem maradtam sokáig . Elindultam felfelé .Borzasztóan izgultam .Megérkeztem az ajtó elé .Megpróbáltam hang nélkül kinyitni . Lábujjhegyen besurrantam és odalopóztam Niall szobájához .
-Szia . – mondtam , miután benyitottam .
*Niall halványan mosolygott*
-Szia .
-Niall , beszélnünk kéne ….
-Igen… Szerintem is…
-Én nem szerettelek volna megbántani ….Csak…
-Igen. Tudom. Megértelek . A helyedben én sem mondtam volna el .
-Akkor már nem haragszol?
-Dehogy!! Hogyan tudnék rád haragudni ?
És szenvedélyesen megcsókolt .
-Annyira rossz volt , hogy nem voltál mellettem . – mondta .
-Hát nekem sem volt könnyű ! 

5 komment után jön a következő rész :) 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!Gyorsan kövit!

    VálaszTörlés
  2. Nem lehetne hogy hozod a folytatást?:DD annyira kíváncsi vagyok ráá:DD vagy hogy még írok 3x komit és akkor megvan az 5?:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon aranyos :D Mivel ennyire szeretnéd az új részt , még ma felteszem :D

      Törlés
    2. Bocsánat , de csak holnap fogom tudni felrakni az új részt :/ de holnap mindenféleképpen! :D

      Törlés