Translate

2012. augusztus 13., hétfő

Bocsánat hogy csak most hozok részt , de nyaralni voltam . Ezért most tripla részt rakok fel :)  Bocsánat! :/ 






32. Fejezet


-Neeee!!!! – üvöltöztem .
És a következő pillanatban a kanapén voltam .
-Uramisten ! – mondtam , miközben levegőért kapkodtam – Hál’ Istennek ! Ez csak álom volt! – mondtam pár másodperc múlva.
odakaptam a telefonomhoz , hogy megnézzem , mennyi az idő . Hűha! Az egész éjszakát átaludtam ! Csináltam magamnak melegszendvicseket , miután megettem , fogat mostam , megfürödtem . Felvettem egy zöld nacit , egy fehér pólóval és a fekete tornacsukámat . Megfésülködtem , és egy utolsó pillantást vetettem magamra . Felkaptam  a táskámat , felültem a biciklimre , és elindultam . Útközben megálltam egy pékségnél , anyukámnak és Benjinek vettem pár péksütit és elindultam a kórházba . Ma már sokkal jobban néztek ki , mint a múltkor . Miután megettek a péksütiket bejött Dr. Waltern .
-Jó napot! – mondta .
-Jó napot! – válaszoltuk .
-Az eddigi eredményeik nagyon jók . Még van pár vizsgálat , de holnap már haza is mehetnek .
-Nagyon szépen köszönjük! – hálálkodott anya .
-Nincs mit . Viszlát .
-Viszlát.
-Na de nekem mennem kell dolgozni . Majd holnap találkozunk. Sziasztok!
- Szia ! – mondták egyszerre .
Felpattantam a biciklimre és elmentem a fagyizóba . Elég fura volt , hogy útközben egy csomóan mutogattak rám . Átöltöztem és beálltam a pultba . Ma sokkal többen voltak , mint előtte . Szinte 10 méter hosszú sor állt előttem . Ma kivételesen 6 körül végeztünk . Már alig tudtam tekerni a pedált , de azért nagy nehezen hazatekertem . Hullafáradtam befeküdtem a kádba . Ez kivételes alkalom volt , mert általában zuhanyozni szoktam . Fél óra múlva kikászálódtam , megtörölköztem és felvettem a pizsimet . Bementem a szobába és ledőltem . Reggel 9 körül ébredtem fel .
-Letelt a két hét ! Újra láthatom Niallt !!! – kiáltottam fel . – Jaa…. – és eszembe jutott a beszélgetésünk . – De viszont anyáék ma jönnek haza ! – és elmosolyodtam .
Lementem a konyhába reggelit csinálni . Összedobtam egy szendvicset , amit gyorsan meg is ettem . Majd felöltöztem és megcsináltam a hajam . Ma korábban kellett mennem dolgozni , mert megkértem Maxet , hogy előbb mehessek haza , mivel anyuék ma jönnek haza . Azt mondta elenged előbb , de akkor reggel korábban kell bemennem . Összekaptam magam és elindultam . Még ki sem volt nyitva a fagyizó , de már tolongtak.
-Max , hogyhogy ennyien vannak megint ?
-Nem tudom…. De mintha valami Niall Horan , Zayn Malik meg Harry Styles barátnőire kíváncsiak…… Legalábbis valami ilyesmiket hallottam .
-Ohh….

„ Ők mind azért jöttek el , hogy minket láthassanak ? WOOOW!!”

Megpróbáltam feltűnés nélkül bejutni . Sikerült. Bementem az öltözőbe , átöltöztem és kimentem . Ahogy kiléptem , elkezdtek sugdolózni . Éreztem , hogy vörösödök…. Próbáltam nyugodtan kiszolgálni , de amikor az egyik lány elkezdett sikítgatni , meg ugrándozni , egy kicsit zavarba jöttem , ismét . Fura volt , hogy felismertek . 1 óra körül hazamentem . Benjinek és anyukámnak meglepetést szerettem volna készíteni , mire hazaérnek . Egy ebéd mellett döntöttem . Először a húst raktam be a sütőbe , miután megfűszereztem . Aztán krumplipürét csináltam . Úgy 1 óra alatt végeztem a kajával . Majd elmosogattam , elpakoltam  és megterítettem . Mindent előkészítettem , már anyukámék hiányoztak . Felhívtam a kórházat , hogy mikor jönnek haza . Azt mondták , nem rég indultak el és  bármikor hazaérhetnek . Negyed óra múlva csöngettek . Megjöttek! Megköszöntem a mentősöknek , hogy hazahozták őket , aztán segítettem nekik leülni az asztalhoz .
-Csak nem ebédet csináltál nekünk? – kérdezte anya.
-De ! Eltaláltad !
És elővettem a kaját . Az egyik pillanatban még volt kaja a táljaikon , a másikban már nem .
-Na? Finom lett ?
-Persze hogy finom lett ! Mindet megettük ! Nem látod ? – mondta Benji .
-Örülök neki .
Majd köszönet képpen mindkettőjüktől kaptam egy puszit . 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése