Translate

2012. május 20., vasárnap


4.    Fejezet


Még vagy 2 percig ott álltam a kapuban . Azt hittem csak álmodtam az egészet . Vidáman léptem be a házba .
-Sziasztok ! Megjöttem ! –mondtam , de válasz nem érkezett rá .
-Nagy bajban vagy ! – jött elő Benji –Anya egész nap téged hívott ! – mondta fáradtan .
-És hol van ? – kérdeztem kétségbeesetten .
-Fönt a szobájában .
Gyorsan felszaladtam a lépcsőn , berontottam anya szobájába.
-Hol voltál ennyi ideig ? –kérdezte szipogva
-Niallel voltam a parkban , aztán a Nando’s-ban , fagyizni és hazajöttem . De megígérem hogy legközelebb visszahívlak !
És megöleltem .
Átmentem a szobámba , felvettem egy melegítőt és leültem a laptopom elé . Egy pillanatra felmentem Facebookra . Hűűűű! 524 ismerősnek jelölés , 318 új üzenet , és 446 értesítés . Woow !! Próbáltam válaszolni az összes üzenetre , a felkérések nagy részét elfogadtam , és viszonylag gyorsan elkészültem. Twitterre is felnéztem , hátha történt valami új . Ismét rengeteg új követővel és tweettel gazdagodtam . De az egyiken megakadt a tekintetem . Harry volt az :
„A nevemben és a többiek nevében is szeretném megköszönni , hogy Niallt boldoggá tetted a mai nappal :D „
Nem tehettem róla , de ez a pár sor nagyon meghatott.  Áthívtam Samanthát és Nickyt hogy aludjanak nálam. Anyának előre szóltam hogy csajos esténk lesz . 10 perc múlva meg is érkeztek . Éppen a szobámban voltunk és énekeltük a Gotta Be You-t , amikor jött egy SMS . Ez állt benne :
„ Most azonnal menjél ki az erkélyedre ! „
Nagyon kíváncsiak voltunk , szóval kimentünk . Ahogy kiléptünk , az udvarunkon állt a világ 5 leghelyesebb pasija !
-You’re insecure …. –kezdte Liam a WMYB-t .
Egész végig Niallt néztem , ő pedig engem . Mikor vége lett lerohantam az udvarra és a nyakába ugrottam . Behívtam a fiúkat a lakásba . Megkínáltam őket egy kis nasival , aminek Niall rögtön megette a felét J és innivalóval .
Nicky és Harry között forrt a levegő , ami Samanthának cseppet sem tetszett .
-Hé Nem szeretnétek üvegezni ? – tette fel a kérdést Niall
-Dee ! – válaszolta mindenki egyszerre .
Mindenki leült a nappaliban . Kimentem a konyhába egy üres flakonért , majd én is csatlakoztam .
-Igazság vagy bátorság ? – tette fel az első kérdést Zayn Samanthának .
-Bátorság !
-Ööömmm… Menjél ki az erkélyre és kiabáld ki hogy: SZERETLEK ZAYN MALIK !!!!
Samantha kiment és olyan hangosan kiabált , hogy 2 utcával arrébb is hallani lehetett. Amikor visszajött Zayn rákacsintott , amitől rákvörös lett. J
Én következtem .
-Igazság vagy bátorság ? – kérdeztem Harry-től .
-Igazság . –mondta .
-Ki a szebb ? Samantha vagy Nicky ?
-Uhh… Erre inkább nem válaszolnék ….. – és elpirult.
És beadta az egyik karkötőjét zálogként .
Még egy csomó ideig játszottunk , de észrevettük hogy már éjfél is rég elmúlott….
A négy fiú a vendégszobában aludt . A lányok a szobámban a matracon , én és Niall szintén a szobámban , de mi az ágyamban aludtunk . J Gyorsan el is aludtunk .  

3 megjegyzés:

  1. Szija tök jó ügyes vagy! Várom a következőt:))
    Hááháá első komnmtn:DDDD
    Ha van kedved nézz be ide:)) http://pinkypopandbonnie.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Így tovább!!

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik!! következőt gyorsan!! *-*
    ha ráérsz benézel az én blogomra is?! :) : http://imaginestories-reni.blogspot.com/

    VálaszTörlés