Translate

2012. május 14., hétfő

Kész is van az első fejezet :) a véleményeteket légyszíves írjátok le :) jó és rossz kritikákat is elfogadok :)


 1. Fejezet 

Sziasztok ! Dorothy Roydnak hívnak , 17 éves vagyok , Dublinban élek anyukámmal Andreával és öcsémmel Benjivel . Az egyik Dublini gimibe járok a két legjobb barátnőmmel Samanthával és Nickyvel együtt , ahol harmadévesek vagyunk és egyben Directionerek . J Én Niallért vagyok oda , ők pedig Harryért . Hétvégenként mindkettőjük nálam alszik és DirectionWeekend-et rendezünk , ahol együtt énekeljük a kedvenc számainkat , képeket , videókat és tényeket nézegetünk . Mindegyikőnk nagy álma hogy találkozhassunk velük , ezért nyári munkát fogunk vállalni , hogy elmehessünk az egyik itteni koncertjükre .

1 hónappal később :  

Július van . Már két hete vége a sulinak és azóta egy fagyizóban dolgozunk pultosként . Még kb. 1 hónap és összejön a pénz a következő itteni koncertjükre .
Délután állok a pultnál , amikor 5 írtó helyes srác jön fagyizni . És igen , ŐK voltak azok !! A One Direction !! Azonnal szóltam a csajoknak , akik először azt hitték hogy csak viccelek , de amikor megmutattam nekik rögtön elállt a szavuk .
-Te jó Isten ! Az Harry Styles !! –ugrándoztak örömükben .
-Pssszt!! Még meghallják !-próbáltam csitítani őket .
-Helló ! Mit adhatok ? –kérdeztem izgatottan , de próbáltam laza lenni .
-Szia . Én egy puncsot és egy karamellt kérek . –mondta elsőként Liam .
Aztán Louis jött .
-Én két gombóc sárgarépa fagyit kérek . 
-Bocsi , de olyanunk nincs. – mondtam , de gondoltam hogy csak viccel.
-Tudom , csak vicc volt . J Egy epret és egy vaníliát kérek .-majd kacsintott .
Természetesen elpirultam .
-Hi . Egy zöldalmát és egy csokit kérek . –mondta Zayn .
Majd következett a lányok álompasija , Harry .
-Hello .-mondta , amitől a csajok szinte elolvadtak , ahogy ezt az egyetlen szót kimondta . –Egy csokit és egy citromot kérnék.
És most Niall következett . A szívem a torkomban dobogott amikor odalépett . Szinte remegő hangon kérdeztem :
-És neked mit adhatok ? 
Szia . –mondta fülig érő mosollyal . – Egy vaníliát , egy diót , egy málnát és egy kókuszt kérek szépen . Ja! És két rolettit is kérnék . – mondta azzal az aranyos ír akcentusával .
„Hát igen . Tipikus Niall „ –gondoltam magamban .
Mikor már mindegyikőjüknek odaadtam a fagyiját odarohantam Samanthához és Nickyhez , hogy kibeszéljük a történteket . De akkor Niall odajött hozzám .
-        Szia . Niall Horannak hívnak .
-        Szia . Én pedig Dorothy Royd vagyok . – válaszoltam .
-        Gyönyörű neved van . – mondta pirulva . – Amúgy elkérhetném a telefonszámodat ?
Amikor ezt kimondta , azt hittem ott esek össze . Niall Horan elkérte a telefonszámomat !! OMG!!
-Persze . – válaszoltam alig érthetően és átnyújtottam neki egy papírt .
-Köszi . – válaszolta vidáman . – És nem lenne kedved holnap találkozni a parkban ?
Na ez volt az a mondat , amitől padlót fogtam .
-Természetesen !! –mondtam neki szinte kiabálva .
Láttam hogy Niall arca egyre vidámabb lett , de ekkor jött Zayn …
-        Niall ! Paul hívott , hogy azonnal találkozni akar velünk ! Mennünk kell ! Siess ! 
-        Ó , bocsáss meg , mennem kell…. Majd hívlak . – és elment .   

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Folytasd lécci!!

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy tetszett :D holnap fogok majd feltenni új részt :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. én személy szerint nagyon nem szeretem az ilyen blogokat, de ez nagyon tetszik, tényleg :) le is mentettem ott van a könyvjelző sávban..:D remélem minden nap írsz mert tényleg jó, meg örülök hogy idejében kapcsoltam, nem szeretek visszaolvasgatni haha :$$ ha van kedved nézz be az én blogomba is, bár én nem ilyeneket írok, csak a mindennapjaimról http://allissa97.blogspot.com/ remélem tetszik annyira mint nekem a tiéd! :)) puszi xoxo♥

    VálaszTörlés