Translate

2012. május 16., szerda

Kész a 2. Fejezet is :) remélem ez is tetszik majd :D


2.      Fejezet


Amikor Niall elment a szívem szakadt meg . De amikor megláttam Samantha arcán az örömöt , rögtön visszatért az életkedvem .
-Úr Isten Nicky ! Láttad Harry mosolyát ? Elolvadtam… - áradozott Samantha .
-Dorothy ! Azonnal el kell mesélned mi történt Niall és közted ! – fűzött Samantha .
-Hát először is elmondta a nevét , bár azt eddig is tudtam . Aztán elkérte a telefonszámomat , amit természetesen odaadtam neki. Majd elhívott egy találkozóra , és akkor jött Zayn , hogy Paulnak azonnal szüksége van a fiúkra és elmentek , de Niall mondta hogy majd felhív . – és elpirultam .  
-Ó!! Te mázlista !-irigykedtek .
De mire észbekaptunk egy csomó ideges vevő állt a pultnál , így gyorsan nekiláttunk a munkának . Az idő gyorsan elment . Hazakísértem a lányokat , majd elindultam hazafelé .
-Dorothy Royd ! Hol csavarogtál idáig ? – kérdezte idegesen anyu .
De akkor már láttam öcsém gúnyos mosolyát .
-Nektek is szia ! Amúgy dolgoztam és utána hazakísértem Nickyt és Samanthát . Ennyi.
Hirtelen megszólalt a telefonom csengőhangja , a One Thing refrénje . Idegen szám volt….
-Háló ! –szóltam bele .
-Szia Dorothy ! Niall vagyok ! Csak szerettem volna tudni hogy jó számot adtál-e meg , nem mintha kételkednék benned , és hogy áll-e még a holnap ? 
-Persze hogy még áll ! Semmiféleképpen nem hagynám ki ! 
-Okés . Akkor holnap 2-kor a parkban .
-Igen . Már alig várom .
- Én is . Na megyek . Szia . Jó éjt . Puszi .
-Rendben . Szia . Neked is . Puszi .
És lerakta .
Örömömben nekiálltam ugrálni és sikítgatni .
-Kész a vacsi ! –kiabált anya a konyhából .
Megvacsoráztunk , elmentem fürdeni , fogat mostam , és végül lefeküdtem aludni . 

1 megjegyzés:

  1. szia:D nagyon jó ^^ következőőőőőt :D
    nekem is van egy blogom:D Zayn-es:)
    --->http://1dfanstories.blogspot.com/<---

    VálaszTörlés