Translate

2012. május 25., péntek

        Hál' Istennek , ma hazaengedtek a kórházból :D  Sajnos holnap megint nem leszek itthon , ezért itt a 7. Fejezet !! :) 




7.Fejezet


A fiúk az egész utat elhülyéskedték . Természetesen a hülyülésből én sem maradhattam ki . Amikor kiszálltam a taxiból elvakított a rengeteg rajongó telefonjának és fényképezőgépének a vakuja . A tömeg miatt alig jutottunk be a város legpuccosabb szállodájába .
-Huhh… Azt hittem már soha nem érünk be . –lihegett Zayn .
A fiúk szobája a 4.-en volt . Óriási volt a lakosztályuk !
Mindegyikőjük megmutatta a saját szobáját .
-Na hogy tetszik a szobám ? – kérdezte Niall .
-Nagyon ! – És hozzábújtam .
Amikor kimentünk a szobából a fiúk eltűntek . Csak nyilakat hagytak ott . Nagyon kíváncsiak voltunk hogy hova vezethettek a nyilak . Elindultunk. Ki a szobából , fel a lifttel a tetőre , és ott elakadt a szavunk ! Egy romantikus két személyes asztal állt a tetőn , körülötte a 4 fiú és az odáig vezető út ki volt rakva apró gyertyákkal .
-Ez gyönyörű !! – csak ezt tudtam kimondani a nagy ámulattól .
-Nagyon szépen köszönjük ! – hálálkodtunk mindketten.
-Áhh .. Igazán nincs mit . Na megyünk , hadd maradjatok kettesben ! – és lementek a lifttel .
-Hercegnőm ! Foglaljon helyet ! –mondta Niall miközben kihúzta a székemet .
-Köszönöm szépen , Felség !
És nekiláttunk a finomabbnál finomabb kajáknak .  Nagy nehezen mindent megettünk –legalábbis én , mert Niall gyorsan megette . Még egy ideig fent beszélgettünk .
-Már sejtem miért csinálhatták… Valamit el kell mondanom..
Már alig kaptam levegőt .
-És mi lenne az ? –kérdeztem  .
-Igazából rég Birmingham-ben kéne lennünk , mert 2 hétig Angliában leszünk a koncertek miatt . Sajnálom…
-Nincs semmi baj … Csak arra számítottam hogy egy kicsit tovább fogtok maradni…
-De megígérem , hogy bepótoljuk ezt az időt .-  aztán felállt  odajött hozzám , a szemembe nézett és azt mondta :
-Imádlak !! – és megcsókolt.
Én vissza , ős is vissza , míg nem heves csókcsatába kezdtünk , ami legalább 30 percig tartott .

 Eközben a szobában hagytam a táskám , és Samantha pont akkor hívott. Zayn vette fel .
-Szia Dorothy ! Hol vagy ?
-Hello. Én Zayn vagyok .
-Ohh.. És nem tudnád adni Dorothyt ?
-Bocs. Most éppen Niallel vacsiznak . És te mit csinálsz?
-Ömmm….Hát semmit . Miért  t…-és akkor Zayn közbevágott.
-Akkor nincs kedved átjönni ?
-Dee! Nagyon szívesen !
-Okés . Akkor várlak .
-De hova is kell mennem ?
-A The Merrion Hotelbe .
-Rendben . Nemsokára ott leszek . 

2 megjegyzés: