Translate

2012. május 22., kedd


5.    Fejezet


Egész éjjel Niall karjai közt aludtam . És eljött a reggel .
-        Jó reggelt Szépségem !-keltett fel Niall.
-        Jó reggelt ! –mondtam félig ébren .
És kaptam egy Jó reggelt! Puszit .
Felébresztettük a többieket is , lekullogtunk a konyhába . Anya rengeteg palacsintát sütött reggelire. Nagyon ízlett mindenkinek . Niall 3-asával falta őket . Reggeli után sorban rendbe szedtük magunkat . A fiúknak sajnos el kellett menniük egy dedikálásra . Nagyon nehezen engedtem el Niallt .
*Niall szemszöge :
„Nagyon nem volt kedvem elmenni … Már most hiányzik Dorothy.. L De hát ez a kötelességünk .. Amúgy a palacsinta nagyon finom volt ! „
*Liam szemszöge:
„Nekem egész szimpatikusak Roydék és a lányok is . Nagyon örülök Niallnek és Dorothynak . Niall nagyon boldog mellette , pedig csak pár napja ismerik egymást . „
*Louis szemszöge:
„Nagyon bírom ezt a csajt . Szerintem még sokáig együtt lesznek ! „
*Zayn szemszöge :
„Nagyon örülök Nialléknak ! És Samantha… Egyszerűen tökéletes ! Ahogy mosolyog , a szeme , és ahogy elpirult! Gyönyörű! „
*Harry szemszöge :
„Dorothy és Niall nagyon aranyosak együtt ! És Dorothy két barátnője gyönyörűek ! De tegnap valami megfogott Nickyben . Nem tudom mi az …. De valahogy megtetszett! „
*Nicky szemszöge:
„A tegnap este mesés volt ! És Harry ! Így , hogy kicsit jobban megismertem egyre jobban tetszik. És Dorothyék ! Imádom őket ! „
*Samantha szemszöge :
”Az este nagyon szomorúan aludtam el … Ahogy láttam Harryt és Nickyt…. Egy világ dőlt össze bennem . De részben azért boldog vagyok , hogy Niall és Dorothy ennyire jól kijönnek . „

De mi sem unatkoztunk sokáig . Mennünk kellett dolgozni . Ez a nap is átlagosnak indult , de akkor….Kaptam egy gyönyörű csokor vörös rózsát ! Egy levél is volt hozzá :
„Drága Dorothym ! Nagyon sajnálom hogy nem személyesen mondhatom el ,de el kell utaznunk egy hétre . Megígérem minden nap fogok írni ! Addig is puszillak :
                       Niall. „
A levél olvasása közben könnyek szöktek a szemeimbe . De hát nagy nehezen elfogadtam , hogy ez van . Egész nap alig szólaltam meg…
-Hé! Dorothy! Látom valami nagyon bánt .-mondta Samantha együttérzően .
Nem szóltam semmit, csak odaadtam neki a levelet hogy olvassa el .
-Nagyon sajnálom ! – mondta – De ez az egy hét gyorsan elmegy . Hidd el ! – majd átölelt . – Szeretlek te kis bolond !
-Én is !
Nicky még a tegnap este hatása alatt volt . Fel sem tűnt neki , hogy valami nincs rendben . Valamilyen szinten megértem , de rosszul esett , hogy nem kérdezte meg mi bánt . Nem sokat idegesítettem magam ezen . Egész végig csak Niall volt minden gondolatom . Semmi másra nem vágytam , csak hogy végre otthon lehessek . És mikor vége lett a munkaidőnknek , fáradtan , gondterhelten hazaballagtam , és….. 

2 megjegyzés: