Translate

2012. május 30., szerda


9. Fejezet 

Amikor reggel felébredtem az egész lakosztály üres volt , csak Samantha aludt Zayn szobájában . Visszamentem Niall szobájába és észrevettem egy levelet . Ez állt benne :
„Sajnálom , de korán reggel el kellett mennünk …..Annyira aranyosan aludtál , hogy nem akartalak felébreszteni . Ha már felébredtél légyszi hívjál fel ! Már nagyon hiányzol ! Szeretlek !  
                                          Niall „
Elővettem a telefonomat , és felhívtam .
-Háló ! Ez Niall Horan telefonja . Niall most nem ér rá . Miben segíthetek ?
-Ohh….Elnézést… Nem olyan fontos… - és leraktam . sírógörcsöt kaptam .
Egyszer csak kopogást hallottam az ajtó felől .
-Ki az ? – kérdeztem , bár rajtam kívül csak Samantha volt itt .
-Én vagyok az , Samantha . Bejöhetek ?
-Persze . Gyere csak be !
-Mi a baj ? Mi történt ? –majd leült mellém .
-Hát Niall írt egy levelet , hogy korán reggel el kellett menniük , és hogyha felkeltem hívjam fel . És aztán felhívtam , és egy női hang szólt bele….- és itt elcsuklott a hangom .
-Uhh.. Szegénykém…. Mondjuk nem hinném hogy felszedett valakit helyetted...Láttam hogy néz rád . Áhhh…..Biztos hogy nem…. csak egy félreértés lehetett. –próbált nyugtatni Samantha .
-És mi történt veletek a puszi után ?
Mi?! Te láttad a puszit ?!
-Csak azt , pont akkor értünk le.
-Hát utána elpakoltunk az asztalról , és elmosogattunk . Leültünk a TV elé , és amikor már majdnem elaludtam , felvett , és az ölében bevitt a szobájába . És……
-És ?? Mi történt ? Tudni szeretném !!
-Hát….Elcsattant egy csók !
-Uram Isten !  Tényleg ?
-Ühümmm…..
-És akkor ti most együtt vagytok ?
-Hát szerintem…
-Juujj.. De örülök nektek !
-Amúgy nem kéne valamit ennünk ?
-Dee… Nem megyünk le az itteni kávézóba ?
-Hmmm…. Ez jó ötlet !
Összekaptuk magunkat és beültünk a kávézóba . 

1 megjegyzés: