Translate

2012. május 28., hétfő



8. Fejezet


Samantha nagyon izgatott volt a találkozó miatt . Felvett egy csőnacit egy fodros felsővel és egy balerinacipővel . Feltett egy könnyű sminket és elindult . Viszonylag gyorsan ideért . A sok rajongótól legalább 20 percig tartott mire bejutott. Beszállt a liftbe és megállt a 4.-en . Zayn már ott várta.
-Szia ! – csillant fel Zayn szeme .
-Szia ! – mondta Samantha félénken .
-Gyere ! Körbevezetlek a lakosztályunkon .
Elindultak . Zayn megmutatta a szobákat .
-Huhh.. Hát jó nagyok ! – csodálkozott.
-Szerintem is . Nem vagy éhes ?
-De , egy kicsit .
-Akkor összedobok egy gyors csirkét .
-Okés .
Zayn a konyhában sütött , Samantha az ebédlőben várta. Ekkor Harry jött ki a fürdőből egy szál törölközőben .
-Upsz….Bocsánat….Nem tudtam hogy itt vagy ….-mentegetőzött Harry , de látszott rajta , hogy kicsit élvezi a helyzetet .
-Áhh… Semmi baj… -mondta még a helyzet hatása alatt Samantha .
-Amúgy kire vársz ?
-Ja .- Csak Zaynre . Összedob egy gyors csirkét.
-Jaaa… Azt hittem Dorothyra vársz …-mondta kicsit csalódottan .
Majd kínos csend következett , amit Zayn tört meg . 
-Samantha ! Szereted az enyhén csípőset ? –kiabált ki a konyhából .
-Ahha !
-Na azt hiszem én megyek és felöltözök . – mondta Harry és beballagott a szobájába.
*Harry szemszöge :
„Samantha ma gyönyörű . Még tudtam volna bámulni egy darabig… Zayn szerencsés….”
*Samantha szemszöge :
„ Uhhh…. Ez nagyon ciki volt…. A vérnyomásom volt vagy 200…… „
-Na készen is van ! –hozta ki Zayn az elkészült csirkét.
-Hát ez tényleg gyors volt ! Hmmmm….. Jól néz ki… 
És nekiláttak .Gyorsan meg is ették .
-Hmmm……Ez nagyon finom volt ! – mondta Samantha és Zayn arcára nyomott egy puszit .
Niallel pont akkor értünk be , amikor Zayn megkapta a puszit .
-Szerintem jobb lenne ha bemennénk a szobámba – súgta a fülembe Niall .
-Szerintem is !
És beosontunk a szobába . Anyámnak gyorsan küldtem egy SMS-t hogy nem otthon fogok aludni , aminek nem nagyon örült . Egyikőnknek sem volt ötlete hogy mit tudnánk csinálni . Egyszer csak Niall elővette a gitárját és egy gyönyörű számot kezdett el játszani .
-Ez nagyon szép volt !
-Tényleg ?
-Igen ! Nagyon tetszett !
Ledőltünk az ágyra és pár perc múlva már aludtunk is .  

1 megjegyzés: