Translate

2012. május 18., péntek

Itt a 3. fejezet is :D


3.    Fejezet

Fél 9-kor a telefonom csörgésére ébredtem föl . Nicky volt az .
-Haló ! – mondtam kómásan .
-Dorothy !! Azonnal menj fel Twitterre ! Ezt muszáj látnod ! – és lerakta .
Kikászálódtam az ágyból és elővettem a laptopomat . Több mint 1000 új követő ! És Niall tweetelt nekem :
„Dorothy ! Köszönöm a tegnapi fagyit ! J Már várom  a délutánt!xxx „
Amint elolvastam alig kaptam levegőt ! Aztán gyorsan megreggeliztem , nehogy anyáék felébredjenek . Felhívtam a lányokat és vagy egy órát beszélgettünk . Utána gépeztem még és ledöbbentem ! Fél 1 volt ! Gyorsan rendbe szedtem magam , felraktam egy kis korrektort , szempillaspirált és szájfényt , majd kivasaltam a hajam . Felvettem egy szoknyát , egy szebb felsővel és egy sarut . 45 perc alatt el is készültem. Elköszöntem és gyalog elindultam . Nemsokára ott is voltam a parkban . Még nem volt 2 óra de Niall már ott várt .
-Hello . Húha ! Nagyon gyönyörű vagy ! –akadtak el Niall szavai .
-Szia ! Oh…. Hát…köszönöm .. Te is nagyon jól nézel ki . – és szokás szerint megint elpirultam.
-Nincs kedved sétálni egyet a városban ? –kérdezte félénken .
-De ! Nagyon szívesen !
- És te ebédeltél valamit ?
-Nem…. Elfelejtettem..
-Nem megyünk be a Nando’s-ba ? Van egy innen nem messze.
-De ! Az tök jó lenne !
És elindultunk . Kb. 5 percig sétáltunk és megérkeztünk. A kaja isteni finom volt !
-Niall ! Nagyon szépen köszönöm hogy elhoztál ebédelni ! – és az arcára nyomtam egy puszit .
-Ó ! Igazán nincs mit! És kérdezhetek még valamit ?
-Ahha ! – válaszoltam izgatottan .
-Úgy hallottam hogy lesz egy nagyon jó vígjáték az egyik moziban . Van kedved elmenni ?
-Nagyon szívesen !
Fogtunk egy taxit és negyed óra alatt ott is voltunk . Éppen időben , mert 5 perc múlva kezdődik a film . Megvettük a jegyeket és beültünk a moziba . Kb. a film felénél lehettünk amikor ….
-Dorothy ! Pssszt! –szólogatott Niall
-Igen ?
És megfogta a kezem , a szemembe nézett és azt mondta:
-        Dorothy Royd ! Beléd szerettem !
Magához húzott és megcsókolt .
Azt kívántam , hogy ennek a pillanatnak soha de soha ne legyen vége !!
-Én is szeretlek ! –és az arcára nyomtam egy cuppanós puszit .
Miután vége lett a filmnek kéz a kézben távoztunk . Meghívott egy fagyira és hazakísért .  A kapuban megálltunk . Megcsókolt .
-Jó éjt , Kicsim ! Álmodj szépeket !
-Neked is jó éjt ! Te is álmodj szépeket !
És újra megcsókolt . Aztán hazament . 

3 megjegyzés: