Translate

2012. május 23., szerda


Holnap és holnapután valószínűleg kórházban leszek :S ezért itt van a 6. Fejezet is :D ! Szombaton már remélem hazajöhetek , de ha nem jönnék és nem raknék fel részt , akkor azt ígérem minél előbb bepótolom ! :)  Puszi ;)

 6.      Fejezet

Amikor beléptem a házba azt hittem csak káprázik a szemem ! Az egész előszoba tele volt szebbnél szebb rózsákkal és Niall leveleivel ! Egyből jobb kedvem lett , ahogyan végig olvastam a gyönyörűen megfogalmazott romantikus sorokat . Soha nem gondoltam volna hogy egy fiú lehet ennyire aranyos is !
-Kitől kaptad ezt a rengeteg meseszép rózsát ? – kérdezősködött anya .
-Nialltől ! –mondtam , miután visszatértem a rózsaszín felhők közül .
-Hűha ! Akkor ez a fiú nagyon szerethet ! – és visszament a nappaliba TV-t nézni .


Nagyon lassan telt el ez az egy hét Niall nélkül …. Minden éjjel vele álmodtam , és minden nap vagy 5-ször felhívott. Eközben a barátságom Samanthával megerősödött , viszont Nickyvel nagyon elhidegültünk egymástól …. Mióta Harry és Nicky közt készülőben van valami , azóta nagyon elszállt magától . Samanthával csúnyán összevesztek már 5 napja . És eljött a várva várt nap ! Niall hívott , hogy kb. 2 óra múlva a reptéren lesznek . Átvettem egy farmer sortot egy Amerikás felsővel és egy tornacsukával . Fogtam egy taxit és elindultam . Másfél óra múlva oda is értem . Nem kellett sokat várnom , a gép 10 perc múlva le is szállt . Kerestem Niall szőke tincseit , és amikor megláttam , felcsillantak a szemeim .
-Dorothy ! – és odaszaladt hozzám , megölelt- Úgy hiányoztál ! –majd kaptam egy édes Horan csókot .
-Te is nekem ! Már nem sokáig bírtam volna nélküled !- és kapott tőlem egy óriási puszit .
-Hééé! Én már ölelést sem kapok ?? – mondta szomorúságot tettetve Louis .
-Dee! Te is kapsz egy ölelést BooBear ! – rákacsintottam és megöleltem .
- És mi ?? –kérdezte a maradék 3 fiú.
-Na jó ! Ti is gyertek ide !
-Samanthát hol hagytad ? – kérdezte Zayn kíváncsian .
-Otthon maradt. Még nem szóltam neki hogy megjöttetek .
-És Nicky ? – kérdezte Harry .
-Hát mostanában nem nagyon beszéltem vele….
-Hogyhogy ? –kérdezte Niall , miközben a hajammal babrált.
-Áh…. Mindegy….Tényleg , nem kéne hazaindulnunk ?
-De , tényleg ! – válaszolták egyszerre .
Nagy nehezen szereztünk egy taxit , amivel hazaindultunk . 

3 megjegyzés:

  1. nagyon jóó lett.ismét.^^
    egyébként mi történt miért mész kórházba??o.O :| mindenesetre jobbulj.˘˘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :D csak kivizsgálásra kell mennem Pécsre :)

      Törlés
  2. Szijaa várom a következőt, mert nagyon jó vollt!! Már megijedtem hátha valami komolyabb dolog miatt kell bemenned a kórházba :))))

    VálaszTörlés