Translate

2012. július 15., vasárnap


29. Fejezet



Gyorsan szóltam az egyik kint álló nővérnek . Ő pedig rögtön hívta Dr. Walternt . Anyukám hál’ Istennek magához tért .
- Anya , hogy vagy ?
- Hát…..Egy kicsit fáj a fejem .
- Ez normális . Mielőtt még megijednél . – mondta Dr. Waltern . – De nekem  most mennem kell egy másik betegemhez . Viszlát .
- Viszlát .
- Mióta vagy itt ?
- Már tegnap este óta .
- És aludtál is ?
- Hát nem valami sokat . De nem vagyok annyira fáradt .
- És nem vagy éhes ?
- Egy kicsit…..
- Akkor menjél le a büfébe és egyél valamit .
- Jó . Oké .
Adtam neki egy puszit és lementem . Kértem egy szendvicset és egy gyengébb kávét . Igazból nem vagyok oda a kávéért , de most úgy éreztem hogy igazán rám férne . Megreggeliztem és visszamentem . Anyukám elaludt , Benji pedig sehol sem volt . Gondolom elvitték valamilyen vizsgálatra . Fél óra múlva visszajött .
- Hol voltál ?
- Röntgenen .
Ja . Okés.
Bedőlt az ágyba és elaludt . Én a velem szemben lévő falat bámultam . Rengeteget gondolkoztam . Folytan ezek jutottak az eszembe :
Mi van ha anyukám és Benji komolyabban megsérült?
Mi van ha Niall berágott rám , mert nem tudott elérni?
Mi lehet Nickyvel és Samanthával ?
Az ajtót nyitó orvosok zajára tértem vissza . Vizit volt. Felébresztették Benjit és anyát . Kérdeztek tőlük pár dolgot és elmentek . Anyukám visszaaludt , Benji viszont nem .
- Mikor jön már Esther ?
Azt mondta majd délután .
És most mennyi az idő ?
Nem tudom . De akkor kimegyek a folyosóra és megnézem . – Kimentem . – Dél múlott pár perccel.
Húúú!! Akkor nem sokára itt lesz !
Ja .
Pár perc múlva megjött Esther . Benji írtó boldog lett . Én kimentem , nem akartam zavarni . Gondoltam nem mostanában fog Esther elmenni , ezért lementem sétálni . Össze-vissza bolyongtam , de mire visszaértem , Esther elment .
Na mi történt ?
Hát semmi….. Megkérdezte hogy vagyok meg ilyesmik . És megbeszéltük , hogy ha hazaengednek a kórházból , akkor bepótoljuk az elmaradt randit .
Az akkor tök jó !
És te mit csináltál ?
Kint sétáltam . Anya még nem ébredt fel ?
Nem….
De szerinted normális hogy ennyit alszik ?
Hát…. Nem tudom …..
- Én azért megkeresem Dr. Walternt .
Oké .
Nem kellett sokáig keresgélnem , mert a folyosó végén volt .
Jó napot Dr. Waltern .
Szia .
Csak azt szeretném megkérdezni , hogy anyukám rengeteget alszik . Ez normális ?
Hát …. Lehet kéne egy vizsgálat ….Köszönöm hogy szóltál .
Én köszönöm . Viszlát .
Szia . 

2 megjegyzés: