Translate

2012. július 14., szombat


Bocsánat hogy csak most raktam el új részt , de javítóban volt a gép. Remélem tetszeni fog :D

28. Fejezet




Mint egy őrült , úgy rohantam be .
-Meg tudná mondani , hogy melyik szobában van Andrea Hillis és Benjamin Royd ? – kérdeztem lihegve a recepción .
-Megmondaná hogy maga kicsoda ?
-Dorothy Royd . Az anyukámról és az öcsémről van szó.
- Ohh… Akkor egy pillanat . 1. emelet , 12. szoba .
-Köszönöm .
Eszeveszetten rohantam fel a lépcsőn , nem törődve az emberekkel . Óvatosan benyitottam a szobába . Lesokkoltam . Borzasztó volt anyukámat és Benjit így látni . Leültem a két ágy közti székre . Egyikőjük sem volt magánál . Majd benyitott valaki . Egy orvos volt .
-Jó estét ! – mondtam .
-Áhh…. Jó estét ! Nem tudtam hogy jöttek ide látogatni. Dr. Bill Waltern vagyok .
-Dorothy Royd .
-Az édesanyja és a …….testvére ?
-Igen . Mi történt velük ?
-Akik lövöldöztek , eltalálták anyukádat a hasán , a testvéredet a lábán . A mentősök helyben elaltatták őket a fájdalmak miatt . Amikor behozták őket , a golyókat kivettük és ide hozták őket .
-És mikor fognak magukhoz térni ?
-Talán már hajnalban . De reggelre mindenképpen .
-Köszönöm a segítséget !
-Ugyan ! Ez a munkám . Csak bejöttem ellenőrizni hogy minden rendben van-e . Már megyek is . Viszlát .
-Viszlát .
Úgy gondoltam , jó lenne , ha elaludnék ezután a hosszú nap után. A széken ülve elaludtam . Reggel az orvosok mászkálására ébredtem . Láttam , hogy Benji már ébren van . Alvást színleltem , míg az orvosok ki nem mentek.
-Hogy vagy ?
-Hát a helyzethez képest jól .
-Akkor jó .
-Neee!! A randi !! Basszameg !!! Ezt nem hiszem el ! – fakadt ki .
-Sshhh… Nyugi ! Esther biztosan meg fogja majd érteni. Amúgy meg ha bír téged , meg fog látogatni . – próbáltam megnyugtatni .
-Jó , jó . Oké .
-Felhívjam ? De csak ha szeretnéd …..
-Igen , kössz . Azt megköszönném .
-Okés .
Kimentem , és az ottani vezetékes telefonról felhívtam .
-Háló . – szólt bele .
-Szia Esther . Dorothy Royd vagyok , Benji nővére .
-Ohh. Szia .
-Csak azért hívlak , mert a mai randitok sajnos el fog maradni , mert Benji kórházban van .
-Mi ? Mi van ? Kórházban van ? Mi történt ?
-Gondolom hallottad , hogy volt tegnap egy lövöldözés az egyik bevásárlóközpontban .
-Igen , hallottam . Csak nem ?
-De . Sajnos igen . Anyukám és Benji éppen ott vásároltak .
-Te jó Isten ! Akkor délután bemegyek meglátogatni .
-Redben . Amúgy az 1. emelet , 12. szobába gyere majd.
-Oké . Köszönöm hogy szóltál .
-Nincs mit .
-Szia .
-Szia .
Visszamentem a szobába Benjihez .
-Na mit mondott ?
-Ezt , hogy délután bejön meglátogatni .
-Komolyan ?
-Igen .
-Húú ! Köszönöm hogy felhívtad !
-Szívesen .
Majd mintha anyukám ébredezett volna . 

1 megjegyzés: