Translate

2012. július 9., hétfő


26. Fejezet




A nappaliban anya és Benji társasoztak .
-Héé! Nekem miért nem szóltatok ? – kérdeztem sértődöttséget színlelve .
-Akartam szólni , de amikor bementem a szobádba aludtál és nem akartalak felébreszteni . -  mondta anya.
- És beszállhatok ?
-Persze ! Amúgyis nem rég kezdtük .
Sajnos az első körben Benji nyert , de még vagy 4 kört játszottunk. Elpakoltunk és anya elment vacsorát csinálni .
-Dorothy , szeretnék veled beszélgetni . – mondta Benji .
- Oké . Rendben . És miről ? –kérdeztem lepődötten .
-Hát inkább a szobámban …
-Jó . Okés .
Na erre nem számítottam . De jól esett hogy négy szem közt akar velem beszélgetni . Felmentünk a szobájába és leültem mellé az ágyra .
-Na akkor mondd .
-Öömmmm…Hát tanácsot szeretnék kérni….
-Ööö…Oké .
-Hát tudod van egy velem egykorú lány , Esthernek hívják.Ugyanabba a suliba jártunk .
-És hadd találjam ki , szerelmes vagy belé .
Igen . És egy csomószor beszélgetünk . És nagyon aranyos … Meg jól kijövünk egymással , de …..
-De ? Hát akkor mire vársz ?
-Egy kicsit félek …..mi van , ha nem tetszem neki ?
-Nyugi . Hívd el sétálni , vagy fagyizni , esetleg moziba . És a többi majd magától fog alakulni .
-Hát egy próbát megér . Nem ?
-Na látod ! Így kell felfogni !
-Köszi a segítséget ! – és egy nagy mosoly kíséretében átölelt .
-Igazán nincs mit .
„Még a végén az is kiderül , hogy jófej az öcsém „- gondoltam magamban .
7 óra körül lehetett , amikor anyukám végzett a vacsival. Hot dog-ot csinált . 2 után megadtam magam . A lefekvés előtti teendőimet elvégeztem , bementem a szobámba és felhívtam Niallt. Vagy 5-ször hívtam , de nem vette fel . Gondoltam , elkezdődött már a koncert . Ezzel a gondolattal aludtam el . Reggel teljesen jól ébredtem , és úgy gondoltam , simán el tudok menni dolgozni . Anyukámnak nem nagyon tetszett ez az ötlet, de nem tudott megakadályozni . Gyorsan megreggeliztem , felöltöztem és elindultam . Útközben láttam hogy jött egy SMS-em még éjjel .Nem tudtam ki írogathat éjjel . Niall volt . Ez állt benne :

„ Sajnálom hogy nem vettem fel , de éppen a koncert közepén hívtál és csak utána vettem észre . Túl késő volt és nem akartalak felébreszteni . Ha elolvastad hívjál fel légyszi . Szeretlek . Puszi .
                         Niall „

Rögtön fel is hívtam .
-Szia Niall !
-Szia Dorothy ! Mi újság ?
-Hát semmi … A szokásos . Éppen dolgozni megyek . És veled ?
-Velem se sok . Úgy 1 órája ébredtem fel .
-És milyen volt a tegnapi koncert ?
-Ööö….hát….nem valami jó….
-Miért ? Mi történt ?
-Ja semmi . Csak hiányoztál .
-Te is ám ! Na de most mennem kell , mert ideértem a fagyizóhoz . Puszi . Szeretlek . Szia .
- Én is szeretlek . Szia .
-Majd bementem , mindenkinek köszöntem és átöltöztem . Samantha és Nicky pár perccel később értek ide , mint én .
-Hát te ? Miért nem vagy otthon ? – kérdezte Samantha értetlen fejjel .
-Úgy gondoltam , hogy elég jó vagyok ahhoz , hogy eljöjjek dolgozni .
-Biztos vagy benne ? Még csak tegnap engedtek haza a kórházból. – mondta Nicky .
-Igen . Tudom mit csinálok .
Kimentem és beálltam a pultba .

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó!! :D Folytatást :D :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!Siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
  3. Dorottya először is nagyon jó lett, másodszor onnan jött az Esther név, ahonnan gondolom?? :DDD

    VálaszTörlés