Translate

2012. július 20., péntek


31. Fejezet


lefejeltem a szekrényt.
- Mi van ? És miért nem szóltál nekem ?
- Nem szerettem volna hogy idegeskedj .
- És szerinted ez így most jobb ?
- Hát…… Én csak jót akartam ……
- Hát nem így sikerült . Most semmi kedvem sincs ehhez . Majd ezt még megbeszéljük . – és lerakta .
 *Niall szemszöge :

„Hogy tehette ezt velem ?? Miért nem mondta el az igazat ? „

- Niall ? Minden oké ? – kérdezte Louis .
- Nem éppen ….
- Miért ? Mi történt ?
- Tudod , amikor pár napja felhívtam az egyik koncert előtt , azt mondta jól van , de közben kórházban volt , mert lefejelte a szekrényt . És azért nem mondta el az igazat , mert nem akarta hogy ideges legyek .
- Valamilyen szinten megértem …. Tuti tiszta ideg lettél volna , ha akkor tudod meg hogy kórházban van . Bár most is ideges vagy….
- Jó.. lehet hogy így lett volna …. Mindegy ….Ezen még gondolkoznom kell .. Amúgy éhes vagyok. Nem csinálnál nekem szendvicset ?
- De….- mondta fintorogva Louis . – És mennyit ?
- 3-at légyszi . *

„Hogy lehettem ennyire hülye ? Nem is  értem…..” 

Majd ledőltem a kanapéra . Csöngettek . Nicky és Samantha volt az .
Dorothy . Valamit muszáj megmutatnunk . – mondta Nicky .
- Oké…..
Elővették a laptopomat és rákerestek valamilyen képre .
- Ez az …..- mondta Samantha .
A képen Niall egy lányt puszilgatott .
- Ez biztos valami tévedés…… Ez a kép hamis!!
- Nem . Sajnos nem az….
- De….
-Nagyon sajnálom , de a kép eredeti …- mondta Nicky .
-Mi is azt hittük először . Pedig úgy tűnt hogy szeret téged …..- mondta Samantha .
- És mi van , ha részeg volt ?
-Áhh….Nem…. Biztos nem …..
És megkattantam . Mindent ledobáltam , a polcokról . Törtem , zúztam . Samantháék próbáltak lefogni ,de nem sikerült nekik . Nicky hívta a mentőket . Nagy nehezen lefogtak és beraktak a mentőautóba . Elszállítottak egy pszichiátriára , ahol kényszerzubbonyba raktak , és bezártak egy fehér szobába .Én meg csak bőgtem …. Úgy 2 óra múlva jött értem egy doktor .
- Szervusz . Dr. Monica Randernek hívnak . Téged pedig Dorothy Roydnak , ugye ?
- Igen.
- El tudnád mondani hogy kerültél ide ?
-Azt hiszem bekattantam . Törtem , zúztam otthon . Ha minden igaz….
- Ööö…. Igen . És mennyi idős vagy ?
- 17 éves .
-És most már megnyugodtál ?
- Annyira még nem …
-És úgy jobb lenne , ha a kényszerzubbonyt levenném?
-Azt hiszem igen .
A doktornő levette .
-Na . Így már sokkal jobb , nem ?
-De .
-Akkor kb. egy óra múlva visszajövök majd . Szia  .
-Viszlát .
Az elkövetkezendő egy órában bámultam a fehér falakat , mígnem jött Dr. Rander .
- Szia Dorothy .
- Jó napot .
- Szerinted elég nyugodt vagy már ahhoz , hogy kimenjünk innen ?
- Igen .
- Akkor menjünk .
Először bevitt valami nővérszobába , ahol rámadtak valami hálóing szerűséget . Aztán Dr. Rander elkísért egy szobába .
- Ez lesz a szobád egy darabig . De nekem most mennem kell . Ha szeretnél valamit , csak csöngess . Szervusz .
- Viszlát .
Egyszer csak megjelent Peter .
-Hát te ?
- Jöttelek meglátogatni .
- Honnan tudtad hogy itt vagyok ?
- Az egyik rokonom itt dolgozik . El szeretnék mondani valamit .
- Hallgatlak .
- Mióta találkoztunk , beléd szerettem ?
- Hogy mi ?!
- Szeretlek ! Mindennél jobban !
És hirtelen magához húzott . Próbáltam ellenkezni , de nem tudtam. Megcsókolt .
-Peter ! Én csak barátként szeretlek !
Majd észrevettem az ablakban a paparazzikat . Újra bekattantam . Amii csak lehetett , mindent szétzúztam . Peter alig tudott lefogni . Amikor már úgy érezte , nem tud rajtam segíteni , Hívta Dr. Randert . Ő szólt 4 orvosnak , akik lefogtak , ráfektettek az ágyra és lekötöztek . 

3 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem a blogodat de ez egy kicsit fura lett!! Remélem a következő olyan lesz mint az előzőek! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!Gyorsan köviit!:)

    VálaszTörlés
  3. Imádom ezt a sztorit de sztem ez már kicsit sok lett...de amugy nagyon jó:) és várom a következőt:)

    VálaszTörlés