Translate

2012. július 3., kedd


24. Fejezet


Éppen egy One Direction interjú ment . Nagyon jó volt őket újra látni . Annyira örültem , hogy elkezdtem ugrálni az ágyamon . A következő pillanatban már a kórházban voltam . Fogalmam sem volt hogy kerülhettem ide . Nem emlékeztem semmi másra , csak az interjúra . Amikor körbenéztem 2 orvost , anyukámat, Nickyt , Samanthát és Benjit láttam .
-Mi történt ? – kérdeztem halkan .
Egyszerre mindenki rám figyelt .
-Valószínűleg leestél az ágyról és lefejelted a szekrényt. – mondta az egyik orvos .
Ahogy ezt elmondta , minden beugrott . Ahogy ugrálok az ágyon , éreztem hogy le fogok esni és bumm ! Lefejeltem a szekrényt .
-Én idióta !
-Nem történt semmi komoly !-próbált nyugtatni a másik orvos . – Csak egy kicsit beverted a fejed . De még két napig bent kell maradnod , hogy kivizsgáljunk , nem történt-e valami komolyabb . És kimentek az orvosok .
-Légy szíves Niallnek ne szóljatok erről semmit . Nem akarom hogy aggódjon értem .
-Rendben , nem szólunk neki . De neked most pihenned kell . – mondta anya .
-Oké .
Még pár percig bent maradtak , aztán elmentek . Unalmamban elaludtam . Nem sokáig tartott , mert kb. fél óra múlva felébredtem. Egy szobatársat kaptam . A lány annyi idős lehetett , mint én . Aranyosnak tűnt . Amikor kimentek az orvosok , megszólítottam .
-Szia ! – mondtam .
-Hello . – válaszolta .
-Hogy hívnak ?
-Amanda Keanenek . És téged ?
-Dorothy Roydnak .
-Valahonnan annyira ismerősnek tűnsz ! Várj csak ! Már tudom ! Nem te vagy Niall Horan barátnője ?
- De én vagyok . De légyszi ne mondd el senkinek hogy itt vagyok. Nem szeretném , ha Niall megtudná.
-Rendben . Nem mondom el senkinek sem .
-Amúgy hány éves vagy ?
-16 . És te hogyan kerültél ide ?
-Uhh…. Ki fogsz nevetni . Annyira örültem hogy  One Direction van a TV-ben , hogy ugráltam az ágyamon , leestem , és lefejeltem a szekrényt .
*Amanda kuncogott*
-Bocsi . Egy kicsit vicces . Nekem kificamodott a bokám .
-Mit csináltál ?
-Futottam a barátnőimmel és rosszul léptem . De csak 2 napig tartanak bent .
-Tényleg ? Engem is !
Még estig beszélgettünk , de folyamatosan nem tudtunk , mert neki is és nekem is el kellett mennünk néha vizsgálatokra . . Kiderült hogy ő is Dublinban él , csak ő pont a másik felén .  9 körül Niall hívott . Fogalmam sem volt mit mondjak neki .
-Szia Niall . – szóltam bele .
-Szia ! Valami baj van ?
-Ja nem ! Csak egy kicsit kimerült vagyok .
-Akkor jó .
-És mit csinálsz ?
-Most fog kezdődni nem sokára a koncert , úgyhogy készülődök . Csak hallani szerettem volna a hangod , mielőtt kezdünk .
-SZIA DOROTHY ! – kiabálta Louis a telefonba . Annyira hangos volt , hogy muszáj volt elemelnem a fülemtől .
-Szia Louis .
-Na megyek készülődni . Hiányzol ! Szeretlek ! Puszi!
-Oké . Te is nekem ! Szeretlek !
Majd leraktuk .

3 megjegyzés: