Translate

2012. július 17., kedd


30. Fejezet



Még 2 napig voltam bent folyamatosan a kórházban . Anyukáméknak még 4 napig bent kell maradniuk . Ezalatt a 3 nap alatt nagyon elegük lehetett belőlem , mert megmondták hogy most már jó lenne ha hazamennék . Nagy nehezen , de elmentem. Az első dolgom a fürdés volt  . Utána felvettem egy tiszta ruhát és megnéztem a telefonom . El sem akartam hinni ! Vagy 60 üzenet és kb. 90 nem fogadott hívás Nialltől , Samanthától és Nickytől . Először Nickyt hívtam fel .
- Hol a fenében voltál és mit csináltál ??? – üvöltötte le a fejem.
- Szia . Kórházban voltam …..
- És mit kerestél ott ???
- Anyukámnál és Benjinél voltam . Megsérültek abban a lövöldözésben .
- Mi van ???
- Mondom ! Megsérültek a lövöldözésben , ami a bevásárlóközpontban volt .
- Na nee !! Ez most komoly ??
- Igen….
- És hogy vannak ? – mondta már nem üvöltve .
Már sokkal jobban . És 4 nap múlva már hazajöhetnek .
- Akkor jó . És hol sérültek meg ?
- Anyukámat a hasán , Benjit a lábán találták el .
- Úúú… Szegények …. De nagyon izgultam ám érted ! Niall fel is hívott hogy nem tudjuk mi van veled , de ugye mi sem tudtuk….
- Asszem el kéne neki mondanom ….
- Szerintem is .
- Akkor felhívom még Samanthát , aztán Niallt . Szia.
- Szia . Jobbulást anyudnak és Benjinek .


- Szia Samantha .
- Dorothy , te vagy az ?
- Ahha .
- Hol a büdös francban voltál ? 3 napig el se tudtalak érni !?
- A kórházban voltam .
- Minek ?
- Benjit és anyukámat meglőtték a bevásárlóközpontban .
- Úr Isten ! Hogy vannak ?
- Már jobban vannak , de 4 napig még bent kell maradniuk .
- Az gyorsan le fog majd telni .
- Nagyon remélem . Amúgy Nicky mondta hogy Niall hívott titeket .
- Mi ?! Te beszéltél Nickyvel ?
- Igen . 2 perccel ezelőtt .
- Ja . Kérdezte hogy hol vagy , mert nem tudott elérni. És felhívod majd ?
- Muszáj lesz…..
- Szerintem is .
- Na de akkor felhívom . Szia .
- Szia . Jobbulást anyudéknak !

Bátorságot vettem és felhívtam .
- Háló .
- Szia !!
- Dorothy ?
- Igen .
- Én Louis vagyok .
És nem tudnád adni Niallt ?
- De . Egy pillanat . Amúgy miért nem vetted fel , amikor hívott ? Niall egész nap a szobájában van , Alig eszik valamit(!) és senkivel sem akar beszélni….. Remélem jó magyarázatod van !
- Azt hiszed nekem annyira jó volt ez az elmúlt pár nap ? Lefejeltem a szekrényemet , kórházba kerültem , hazaengedtek , aztán mehettem is vissza , mert anyukámat és Benjit meglőtték az egyik bevásárlóközpontban …
- Ohhh….. Nagyon sajnálom….
- Mindegy .. Nem tudhattad ….
- Na akkor adom Niallt .
- Köszönöm .

*Niall ! Keresnek telefonon !
- Semmi kedvem beszélgetni…
- De ez nagyon fontos !!
- Na jó….. *

- Niall Horan .
- Szia Niall !
- Dorothy ! Miért nem vetted fel ? Tudod milyen szar volt nekem? Alig akartam fellépni !
- Niall ! Azért nem vettem fel , mert Benji és anyukám kórházba kerültek , mert meglőtték őket .
- Mi ? Úr Isten ! És hogy vannak ?
- Jobban .
- Szegények ….
És még valamit szeretnék mondani .
- Hallgatlak .
- Tudod , amikor beszéltünk , és mondtad , hogy csak hallani szeretted volna  hangom , azt mondtam hogy jól vagyok , de közben kórházban voltam , mert……..


Túlléptük a 4000 látogatót ! :D köszönöm szépen :)
Mivel elérkezett a 30. Fejezet is , ezentúl 4-5 megjegyzés után lesz a következő fejezet . Szeretném ha kifejtenétek a véleményeiteket , mert szeretném tudni hogy milyen a blog . Mindenféle véleményt elfogadok . Előre is köszönöm :)
Puszii :D 

4 megjegyzés: