Translate

2012. július 11., szerda


27. Fejezet



1 óra körül lehetett , amikor megjelent Benji . Láttam , hogy velem akar beszélni , ezért megkértem Nickyt hogy pár percre álljon be helyettem .
-Szia . – köszönt .
-Szia . Hát te ?
-Csak meg szerettem volna köszönni a tegnapi tanácsodat . És ma délelőtt elhívtam egy randira , ami holnap lesz .
- Wow! Gratulálok ! És belement ?
-Ahha . De én most megyek , mert még dolgoznod kell. Szia .
-Szia .
-Hát vele meg mi történt ? – kérdezte Nicky , miután visszamentem.
-Nem tudom … Amúgy képzeld , kiderült , hogy tud jófej is lenni !
-Komolyan ?
-Ahha !
És folytattuk a kiszolgálást . Miután vége lett a munkaidőnknek , felhívtam Amandát .
-Szia Amanda ! Hogy vagy ?
- Szia Dorothy ! Köszi , jól . És te ?
-Én is . És hazaengedtek a kórházból ?
- Igen ! Hál’ Istennek ! Amúgy minden rendben volt .
-És mit csinálsz  ?
-Itthon pihenek , TV-t nézek . Te ?
-Én mos megyek haza .
-Hol voltál ?
-Dolgozni .
-Te elmentél dolgozni ??
-Igen…..
-Miért nem maradtál otthon ?
-Mert elég jól voltam ahhoz , hogy el tudjak menni dolgozni .
-Én a helyedben biztosan otthon maradtam volna . Amúgy hol dolgozol ?
-Egy fagyizóban . És te dolgoztál valamit a nyáron ?
-Igen . Bébiszitterkedtem mielőtt kificamítottam a bokám . Ha majd jobban leszek , folytatom .
-Na de én hagylak pihenni . Jobbulást ! Szia .
-Okés . Köszi . Szia .
Majd 2 perc múlva otthon is voltam . Senki sem volt a lakásban . Anyukám hagyott nekem egy levelet .

„Elmentünk vásárolni . Ha éhes vagy , van kaja a hűtőben . Ha hazaértél hívj fel .
       Puszi :  
                             Anyuka „

Felhívtam anyukámat hogy hazaértem és minden rendben van . Mondta hogy még vásárolnak , és legkésőbb 2 óra múlva érnek haza . Hogy ne unatkozzak, beraktam a Nagyfiúkat . Már vagy 1000-szer láttam , de nem tudom megunni . Halálra röhögtem magam rajta . Már majdnem 2 órája beszéltem anyukámmal , de még sehol sem voltak . Amikor kivettem a DVD-t , éppen a híreknek lett vége , és csak annyit hallottam , hogy egy Dublini bevásárlóközpontban lövöldöztek . Hirtelen nagyon rossz érzésem lett . Végigfutott rajtam a hideg . Azonnal felkaptam a telefonom és hívtam anyát . Nem vette fel . Benjit is hívtam , de ő sem vette fel . Sírógörcsöt kaptam . Fél óra múlva ismeretlen szám hívott .
-Háló . – vettem fel .
-Elnézést , de ugye maga Dorothy Royd ?
-Igen én vagyok . De maga ki ?
-George Hellin , rendőr .

*Ekkor már éreztem , hogy óriási baj van . *

- Az ön édesanyja és testvére abban a bevásárlóközpontban voltak , amelyben lövöldöztek .
-Te jó Isten !
-Nyugodjon meg ! A mentők könnyű sérülésekkel bevitték a kórházba .
-Melyikbe ?
-A St. James’s Hospitalba .
-Nagyon szépen köszönöm hogy felhívott .
-Igazán nincs mit .
-Viszlát .
-Viszlát .
Azonnal hívtam egy taxit és amilyen gyorsan csak lehetett , elvitt a kórházhoz .

2 megjegyzés: