Translate

2012. július 9., hétfő


Sajnálom hogy eddig nem írtam , de nem voltam net közelben . Ma dupla részt rakok fel . :D És még egyszer bocsánat ! 

25. Fejezet 



Nem sokkal később elaludtam . Reggel újra kezdődtek a vizsgálatok . Mire visszajöttem a röntgenről anya és Benji a szobámban vártak .
-Szia ! – köszönt anya . –Hogy vagy ?
-Sziasztok ! Kösz jól !
Anyukámék hoztak nekem csokis muffint . Mivel a reggeli nem volt valami finom , azonnal befaltam . 5 perc múlva bejött egy doktornő.
-Jó napot ! Mrs. Picketnek hívnak . – mondta .
-Jó napot ! – köszöntünk .
-Te vagy Dorothy , ugye ?
-Igen , én vagyok .
-Csak azért jöttem hogy elmondjam , minden eredményed jó lett . Semmi komoly nem történt . Úgyhogy már haza is mehetsz , csak még a zárójelentést meg kell írnunk .
-Juuj ! Nagyon szépen köszönöm .
-Viszlát ! – és elment .
-Viszlát !
Amanda sajnos nem volt ilyen szerencsés , mint én . Neki még holnap is bent kell maradnia . Fél óra múlva meghozták a zárójelentést . Közben összepakoltam és felöltöztem . Amandával számot cseréltünk , jobbulást kívántam neki és hazamentünk . Otthon Samantha és Nicky várt minket . Még tortát is sütöttek ! Igaz hogy kb. 1 napot voltam csak kórházban és semmi komolyabb bajom nem történt , úgy kezeltek , mintha mondjuk egy műtétem lett volna . Megmondom őszintén , tetszett nekem ez a bánásmód . A torta nagy részét megettük . A lányokkal felmentünk a szobámba pihenni . Samantha berakta a One Thing-et . Nickyvel elkezdtek ugrándozni , táncolni , énekelni . Ez az egyik kedvenc számom , de most semmi kedvem nem volt „tombolni” . Bűntudatom volt , hogy nem mondtam el Niallnek az igazat . Borzasztóan éreztem magam . Annyira belefeledkeztem a gondolataimba , észre sem vettem a zene leállítását . Amikor már a lányok megrázogattak , magamhoz tértem .
-Dorothy , jól vagy ? – kérdezte rémültem Nicky .
-Mi ? Mi van ? Ja ! Igen ! Jól vagyok !
-Nagyon megijedtünk . Csak néztél magad elé . Talán még levegőt sem vettél .
-Csak gondolkoztam , nyugi .
-Rendben . De elég rémisztő voltál .
Hogy eltereljem a gondolataimat , kimentem az erkélyre és felhívtam Petert .
-Szia Peter !
-Szia Dorothy ! Hogyhogy felhívtál ?
-Csak kíváncsi voltam hogy hogy vagy és hogy mit csinálsz .
-Hát én jól vagyok . Amúgy épp filmet nézek . És te ?
-Én megvagyok . Mi pedig Nickyvel és Samanthával a szobámban csajos estét tartunk .
-Az tök jó !
-Nem zavarlak tovább . Majd még beszélünk . Szia .
-Szia !
*Peter szemszöge :

„Először azt hittem csak hallucinálok ! Nem gondoltam volna hogy Dorothy valaha is felhív . És amikor beleszólt ! Majdnem összeestem ! Annyira jó volt hallani a hangját ! De nem hiszem hogy lenne nála esélyem …… Ő Niall Horannel jár , én pedig Peter Mills vagyok . Egy senki „ *

Még vagy egy órát maradtak nálunk a lányok . Nem tudom miért de ma megint nagyon fáradt voltam . Bedőltem az ágyba és 5 perc alatt elaludtam . 30 perc múlva felébredtem . Vert a víz , remegtem és még egy csomó bajom volt . Rettenetes rémálmom volt ! Niallel nagyon összevesztünk . Egy kis időre különváltunk . Ez annyira fájt hogy élni sem akartam tovább . Fogtam magam és beleugrottam a Temzébe . De mielőtt még leértem volna felébredtem . Annyira megizzadtam , hogy muszáj volt elmennem fürdeni . Átvettem egy kényelmes térdnacit , egy trikót és lementem a nappaliba  .

1 megjegyzés: