Translate

2012. június 1., péntek


10. Fejezet 



Megreggeliztünk és elmentünk Samantháékhoz , mivel ők közelebb laktak . Náluk megfürödtünk , felöltöztünk , megcsináltuk a hajunkat , kisminkeltük magunkat és elindultunk a fagyizóba . Amikor megérkeztünk Nicky sehol sem volt.
-Hello Max ! Nicky hol van ? – kérdeztem meg a  főnökünket .
-Szia ! Hát egy pár napra szabadságot kért családi okok miatt.
-Ohh… Köszi .
Rengeteget agyaltunk rajta hogy vajon mi történhetett Nickyvel , de nem igazán tudtunk kitalálni semmi ésszerűt . Jobbnak láttuk , ha munka után elmegyünk hozzájuk . Nagyon izgultunk érte . Alig tudtuk kivárni a munkaidő végét . Amint vége lett rohantunk is Nickyékhez . Nicky anyukája nyitott ajtót .
-Jó napot Mrs. Farrel ! Nicky itthon van ?
-Sziasztok ! Igen , fent van a szobájában .
-Felmehetnénk hozzá ?
-Persze .
Felrohantunk a szobájához és berontottunk .
-Hát ti meg mit kerestek itt ? – kérdezte szipogva .
Nicky még soha nem nézett ki ilyen rosszul . A szemei kisírtak , az orra vörös a sok sírástól és mint aki több napja nem aludt .
-Nem jöttél dolgozni , és izgultunk érted ! – mondtam .
-És mi történt ? – kérdezte Samantha .
Odamentünk hozzá és leültünk az ágyara .
-Meghalt a nagypapám ! – s közben a könnyeivel küzködött .
-Nagyon sajnálom ! Részvétem ! – mondtuk egyszerre .
-És veletek mi van Niallel ? – próbálta Nicky terelni a témát .
-Hát….Eddig minden jól ment…. Reggel amikor felébredtem megtaláltam Niall levelét , írta benne , hogy hívjam fel ha felébredtem . Fel is hívtam , de egy női hang szólt bele…..
-Jaaaj…. Nagyon sajnálom . De nem hiszem hogy rögtön leváltott volna … Annál sokkal jobban szeret téged ! És Samantha ? Veled mi történt ?
-Hát tegnap este Zaynnel vacsoráztam . És utána megcsókolt !
- Hogy ti milyen mázlisták vagytok ! – és amióta itt voltunk először mosolyodott el .
-És Harry meg közted van már valami ? – kíváncsiskodtam .
- Öömmm…..Még nincs…. De nagyon remélem hogy majd lesz köztünk valami .
-Amúgy arra gondoltam , hogy nem lenne-e kedvetek Angliába repülni a fiúkhoz ? –kérdezte Samantha .
-Júúúj !! Én nagyon szeretnék !! – örvendezett Nicky .
-Hááát….. Nem is tudom …..
-Naa !! Te is gyeree ! – kérleltek
-Hát ha ennyire szeretnétek…..
-De jó ! És mikor mennénk ? – kérdezte Nicky .
-Hát kb. 3-4 nap múlva .
-Már alig várom !! – ugrált Nicky . 
Nagyon örültem hogy Nicky jobban lett . De nem akartam nekik mondani hogy most semmi kedvem sincs ehhez az egészhez . 

1 megjegyzés: