Translate

2012. június 3., vasárnap


11. Fejezet


A lányok alig várták már hogy végre leteljen ez a 4 nap  és  indulhassunk . Előző este mindenki összepakolta a cucciat . Az éjszakát nálunk töltötték , mert mi lakunk legközelebb a reptérhez . Reggel 5-kor keltünk , nehogy lekéssük a 7 órakor induló gépet . Pillanatok alatt elkészültünk . Mindegyikőnk kényelmesebb ruhát vett fel . Nicky leggingben egy hosszabb felsővel és tornacsukában , Samantha térdnaciban , egy ujjatlan felsőben és rövid szárú tornacipőben , én szintén térdnaciban egy féloldalas felsővel , alatta egy trikóval és tornacipővel . 6-kor anyukám kivitt minket a repülőtérre . Rögtön fel is szálltunk a repülőre .
„A gép 5 perc múlva indul . Kérjük utasainkat kapcsolják ki a telefonjaikat és az öveiket kössék be ! „ – szólalt meg a bemondóban .
Bekötöttük az öveinket , a lányok kikapcsolták a telefonjaikat . Én nem kapcsoltam ki , mert már 4 napja ki volt kapcsolva . Nem akartam beszélni senkivel sem .
És felszálltunk . A kilátás elmondhatatlanul szép volt ! Legszívesebben minden felhőbe belenyúltam volna ! A repülés teljesen elfeledtette velem minden gondomat . Azóta nem éreztem magam ilyen jól , mióta Niallel vacsoráztam .
„ A repülő 5 perc múlva leszáll . Kérem maradjanak a helyeiken ! „
És ahogy ezt meghallottam visszatértem a fájdalmas valóságba . Nicky és Samantha szinte fellökve mindenkit , lerohantak a gépről . Csak én tudtam kivárni a sorom .
-Hol a fenében voltál ? –kértek számon , miután leértem.
-Na vajon hol lehettem ? Csak most értem le a tömeg miatt ….. –válaszoltam flegmán .
-Felhívom Zaynt hogy jöjjön el értünk . Oké ? – kérdezte Samantha .
-Rendben . – válaszoltuk egyszerre .
-Szia Zayn ! – szólt bele a telefonba Samantha .
-Szia Samantha !
-El tudnál jönni a repülőtérre értünk ?
-Miért itt vagytok ?
- Ahha . De a fiúknak erről egy szót se !
- Okés ! Pár perc múlva ott vagyok .
-Rendben . Szia !
-Szia !
- Na ? Eljön értünk ? – kérdezte Nicky .
-Ahha !
Nemsokára jött egy limuzin . Nem gondoltuk volna , de Zayn volt az . Samantha és Zayn nagyon örültek egymásnak . Beszálltunk és elindultunk .  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése