Translate

2012. június 13., szerda


16. Fejezet


Eljött a reggel .Mire felébredtem ,  Niall nem volt mellettem . Rettentően megijedtem . De ezzel nem csak én voltam így , hanem az összes lány rajtam kívül a lakosztályon . Szinte sorban mentünk ki a srácok szobáiból . Mennyei illatok csapták meg az orromat ! Az asztal meg volt terítve és telis tele volt csupa finomsággal . Egy levél is volt a rengeteg kaja közt .
„Jó reggelt Hercegnőink ! Reméljük jól aludtatok . Egész reggel a reggeliket készítettük . Jó étvágyat !
Puszilunk titeket :
       Harry , Liam , Zayn , Louis és Niall „
Mindegyikőnk nagyon éhes volt , szóval nem kellett kétszer mondani hogy nekilássunk . Annyi étel volt az asztalon , hogy azt sem tudtam melyikből egyek . Végül a melegszendvics mellett döntöttem . Javában ettünk , amikor Nickynek jött egy SMS-e .
-Na ? Ki küldte ? – kérdezősködtünk .
-Harry .
-És mit írt ?
-Azt hogy nézzünk be a hűtőbe . De ezt nem nagyon értem miért írta .
Ezt mi sem nagyon értettük hogy miért írhatta . Odamentünk a hűtőhöz és kinyitottuk . Mindenkinek elakadta a szava ! Egy palacsintatorta állt benne ! Hmmm… nagyon jól nézett ki ! Nem törődve a belekezdett kajákkal , nekiestünk a palacsintatortának. Kb. a háromnegyedét megettük , de ekkor mindenki tele lett . Elpakoltuk a maradékokat és elmosogattunk. Majd megint jött egy SMS , csak ez most az én telefonomra .
-Niall az . –előztem meg a kérdéseket . – És azt írja öltözzünk fel , és szálljunk be a lent álló limuzinba . Mindegyikőnk sortot vett fel egy színes felsővel . Kisminkeltük magunkat és a hajunkat is megcsináltuk. Viszonylag gyorsan elkészültünk . Beszálltunk a liftbe , ki a szállodából és be a limuzinba . Elindultunk . Az út nem volt több 45 percnél . Egy hatalmas kertes ház előtt álltunk meg . Kiszálltunk és becsöngettünk . Senki sem nyitott ajtót, így hát benyitottunk . Egy csomó nyíl mutatta az utat a hátsó ajtóig . Kimentünk és egy medence volt 2 méterre az ajtótól . Kerestünk még nyilakat , hátha kell még valamit csinálnunk , de nem találtunk semmit sem . Egyszer csak lökést éreztem , és a következő pillanatban már a medencében voltam .
-Ez meg ki a fene volt ? – kiabáltam , miután kinyitottam a szemeim .
A fiúk a medence szélén álltak és a vízben landoltakon röhögtek .
-Ha láttátok volna magatokat ! – röhögött Niall .
-Igen ? Ez ennyire vicces ? – és magammal rántottam.
A többiek sem akartak szárazak maradni , úgyhogy ők is beugrottak .
-Héé! – mondta Niall , miután feljött a víz alól .
Majd magával rántott és annyira szorított , hogy meg sem tudtam mozdulni , bár ezt cseppet sem bántam . Még vagy 2 órát szórakoztunk a medencében . Amikor kijöttünk , akkor kapcsoltunk hogy nincs váltóruhánk , de a srácok gondoskodtak erről . 

1 megjegyzés: