Translate

2012. június 15., péntek


17. Fejezet


Észre sem vettük , hogy a fiúk elvitték a ruháinkat . De nagyon aranyosak voltak , hogy gondoltak erre is . A vizes ruháinkat átcseréltük , megszárítottuk a hajunkat .
-Amúgy kié ez a ház ? – kérdezte Samantha .
-Az egyik itteni haverunké . Most éppen nyaralnak , szóval kölcsönvettük . De persze engedéllyel . – válaszolt rá Zayn .
- És fiúk ! Szeretnénk megköszönni a reggelit ! Isteni finom volt ! Nagyon ügyesek voltatok ! – mondta Eleanor .
-Ugyan ! Igazán nincs mit ! – legyintett Louis és magához húzta Eleanort .
-És most mit csináljunk ? – kérdeztem .
-Először is együnk ! – vágta rá Niall .
-Egy kicsit én is éhes vagyok …..- mondta Liam .
-Akkor összedobunk valamit ! Benne vagytok ? – és a lányok felé fordulta .
-Persze ! – mondták egyszerre .
Bementünk a konyhába .
-Na és mit csináljunk ? – kérdezte Nicky .
-Mondjuk ham and eggs-t ? – mondtam .
-Szerintem azt szeretni fogják ! – mondta Danielle és már elő is vette a hozzávalókat .
Mivel két tűzhely volt , az egyiknél a ham and eggs-t csináltuk , a másiknál desszertként palacsintát . Nekiálltunk . 15 perc múlva Niall bejött a konyhába .
-Na ? Készen van már ? – érdeklődött .
-Héé! Nincs bemászkálás ! Amúgy még nincs kész . De nyugi . Ha majd készen lesz szólunk . – mondtam .
-Jó ! De már nagyon-nagyon éhes vagyok ! – nyöszörgött .
Odamentek hozzá és megfogtam a kezét .
-Már nem kell sokat várnod ! Nem sokára készen lesz! – próbáltam nyugtatni .
A szemeimbe nézett és megcsókolt . Majd lassan kiballagott . Visszamentem és folytattam a palacsintasütést . Kb. 10 ham and eggs-t és 20 palacsintát sütöttünk . A srácok már alig tudták kivárni , hogy elkészüljön . Nekiestek . Pillanatok alatt megették .
-Hmm… Ez nagyon finom volt ! – mondta Niall miközben a pocakját fogta .
-Nagyon szépen köszönjük ! – hálálkodtak .
-Áhh… Semmiség volt . – válaszoltuk .
-Arra gondoltunk , hogy körbevezetnénk titeket Londonban  , de csak 5-ig van rá időnk , mert utána koncertünk lesz . Na benne vagytok ? – mondta Louis.
-Természetesen ! – kiabáltuk .
-Ja ! És persze az esti koncertre is kapnátok jegyeket ! – tette hozzá Harry 
-Köszönjük !! – és szorosan megölelgettük őket .
Összekaptuk magunkat és elindultunk , hogy körbenézzünk Londonban . Először a Big Bent néztük meg , aztán felültünk a London Eye-ra . Gyönyörű volt a kilátás ! Megnéztük a Buckingham palotát is . Pont őrségváltás volt . Egy boltba is bementünk , mert a srácok mindenféleképpen szerettek volna venni nekünk valamit , hogy ne felejtsük el ezt a napot . Még nézelődtem , amikor nekem jött valaki .
-Ó ! Nagyon sajnálom ! – mondta kedves , mély hangon .
-Semmi baj ! – és felnéztem .
A srác magas volt , barna hajú , zöldes-barna szemei voltak és nagyon helyes volt . Fél percig csak bámult .
-Van valami az arcomon ? - törtem meg a csendet .
-Ja! Nem semmi ! Amúgy Peter Millsnek hívnak . – és kezet nyújtott .
-Engem Dorothy Roydnak .
És kezet fogtunk . 

1 megjegyzés: