Translate

2012. június 22., péntek


20. Fejezet



Vagy 1 órába telt , mire megette mindegyikőnk . Niall úgy 25 perc alatt megette a pizza több mint háromnegyedét . A hátralévő időben vagy a hajammal játszott , vagy simogatott . Kifizettük a kaját és elindultunk . Amikor megérkeztünk sorban elmentünk fürdeni , átvettük a pizsijeinket és lefeküdtünk aludni. Pillanatok alatt elaludtunk . Csak Harry , Zayn és Niall színleltek alvást . Amikor úgy gondolták elég mélyen alszunk , kiosontak a nappaliba .
-Na mit szeretnél mondani ? – kérdezte suttogva Zayn Nialltől .
-Mivel Dorothyéknak  holnap reggel korán haza kell menniük , arra gondoltam , hogy elvihetnénk őket ebédelni , aztán még valahova , de persze külön !
-Ez tök jó . Mondjuk én is gondoltam arra hogy ma még elviszem Nickyt valahova .
-Rendben . Akkor ezt megbeszéltük . Sziasztok ! Jó éjt ! – köszönt el Niall és visszament a szobájába .
-Jó éjt ! –majd Zayn és Harry is visszamentek a szobájukba .
Fél 11-re már mindenki felébredt . Ma reggel senki sem volt annyira éhes . Egy keveset ettünk , és utána a srácok elhívtak minket (Nickyt , Samanthát és engem) beszélgetni a szobáikba.
-Éhes vagy még ? – kérdezte Niall .
-Hát egy nagyon-nagyon kicsit . De miért ?
-Ja semmi…..És te terveztél valamit mára ?
-Hát eddig még nem . És te ?
-Hát… lehetséges….
-Szóval akkor igen .
-Nem ! Nem mondtam hogy igen ! Amúgy 1 óra alatt el tudsz készülni ?
-Szerintem igen .
-Okés . Akkor 1 óra múlva gyere a lifthez .
-Oké !
*Samantha és Zayn beszélgetése :
-Sam , arra gondoltam , hogy mielőtt még elmennétek, el szeretnék Veled menni valahova . Benne lennél ?
-Úr Isten ! Természetesen !
-Jaj ! De jó ! Akkor kb. fél óra alatt el tudsz készülni .
-Persze !
-Rendben . Akkor fél óra múlva .
*Harry és Nicky beszélgetése :
-Nicky ! Ti holnap hazamentek , nem ?
-Igen . Sajnos . Amúgy miért ?
-Ja semmi… Csak azért mert ha ma még maradtok , akkor elvinnélek randizni…. Persze ha te is szeretnéd…..
-Persze hogy szeretném !
-Reméltem . És mennyi ideig készülődsz ?
-Hát pontosan nem tudom , de úgy 35-40 perc alatt szerintem el tudok készülni .
-Oké . akkor kb. 40 perc múlva .
-Rendben .
Majd mind a 6-an elkezdtünk készülődni . 

1 megjegyzés: