Translate

2012. június 29., péntek


Ez az egyik kedvenc részem :) remélem nektek is tetszeni fog :D 

22. Fejezet



 11 körül már mindegyikőnk visszaért a szállodába . Nickynek , Samanthának és nekem muszáj volt kibeszélnünk a randikat . Nagyon tetszett nekik  a nyakláncom . Harry , Zayn és Niall is elmentek beszélgetni . Amikor észrevettük hogy 1 is elmúlott , abbahagytuk a beszélgetést és átmentünk a srácok szobáiba . Úgy tűnt hogy már régóta alszanak . Átvettem a pizsimet , befeküdtem Niall mellé , adtam neki egy jó éjt puszit és 2 perc alatt elaludtam .
Reggel 8 előtt nem sokkal már ébren voltam . Niall még az ágyban szunyókált . Óvatosan kiszálltam az ágyból , bementem a fürdőbe , rendbe szedtem magam . Éppen nyitottam ki az ajtót , amikor….
-Jaj bocs ….- mondta egy kómás hang .
-Semmi baj – mondtam , majd felnéztem .
-Jó reggelt Kicsim ! – mondta Niall és szorosan megölelt .
-Jó reggelt ! Azt hittem még alszol .
-Igen , így is volt , míg el nem mentél mellőlem .
-Ohh… Sajnálom hogy felébresztettelek .
-Áhh…Nem baj . Amúgy is félig-meddig már fent voltam .
-Na én megyek öltözni , mert még lekéssük a gépet .
-MI ? Milyen gépet ? – és értetlen fejjel bámult . – Jaa ! Jól van ! Teljesen kimet a fejemből .
Nyomtam az arcára egy puszit és besurrantam a szobába. Már rajtam volt a nacim , éppen a melltartómat csatoltam be , amikor úgy éreztem valaki figyel . Hátrafordultam és Niall leskelődött befelé .
-Niall ?! Azt hitted nem veszem észre hogy leskelődsz ? Te kis huncut !
-Upsz…Hát reméltem . – és végigfutottak rajtam a szemei .
Megfogott a derekamnál , hirtelen magához húzott és a fülembe súgta :
-Mondtam már hogy mennyire szeretlek ?
-Azt hiszem még nem elégszer .
Elkezdte puszilgatni a nyakam , majd a vállam , a pántot kicsit lejjebb húzta . Egyre közeledtünk az ágyhoz és ledőltünk . Már csak a fehérnemű maradt rajtunk , és akkor valaki kopogott az ajtón . Gyorsan úgy csináltunk, mintha semmi sem történt volna .
-Ki az ? – kiabálta Niall .
-Én vagyok az Samantha . Bejöhetek ?
-Igen !
-Bocsi , csak 1 óra múlva indul a gépünk ….
-Úr Isten ! Tényleg !
Samantha kiment és amilyen gyorsan csak tudtam , felvettem a padlóról a nacim , felkaptam egy trikót és egy félhosszú pólót . Megöleltem Niallt hátulról , aki éppen az övével babrált .
-Majd legközelebb folytatjuk . – és megcsókoltam .
Összekaptuk magunkat , 2 perc alatt megreggeliztünk , és elindultunk a repülőtérre . Fél óra múlva megérkeztünk . A jegyeinket beváltottuk és hogy hasznosan töltsük a maradék időt leültünk beszélgetni . Negyed óra múlva bemondták hogy akik a Dublini géppel utaznak , mehetnek felszállni a repülőre . Elbúcsúztunk a srácoktól , Eleanortól és Danielletől . 

5 megjegyzés: