Translate

2012. június 5., kedd


12. Fejezet


Zayn és Samantha egész úton egymáshoz bújtak és az elmúlt pár nap eseményeit beszélték át .
-Nagyon aranyosak így együtt ! – mondta Nicky fülig érő mosollyal.
-Igen ! Nagyon aranyosak ! – válaszoltam .
Próbáltam leplezni a bennem lévő nagy fájdalmat , de nem vagyok jó színész . Majd Nicky megbökött.
-Héé! Nyugi ! Minden rendben lesz ! – próbált nyugtatani .
-Huhh…Én is nagyon remélem .
Megérkeztünk egy óriási épület elé . A rengeteg rajongó miatt a hátsó bejáraton kellett bemennünk . Beszálltunk a liftbe és fel a 9.-re . Benyitottunk az 547.-es szobába .
-Meglepetés ! – kiabáltuk egyszerre .
A fiúk először köpni-nyelni nem tudtak a nagy meglepetéstől . Niall és Harry még soha nem voltak ilyen boldogok .
-Ti meg hogy kerültök ide ? – kérdezte Louis lepődötten.
-Repülővel jöttünk és Zayn kijött értünk . – mondta Samantha , közben Zaynre nézett és kapott tőle egy nagy puszit a homlokára .
Idejöttek hozzánk és szorosan megölelgettek minket . Harry szeme az első pillanattól kezdve Nickyn ragadt . Még a nagy ölelés után sem akarta elengedni . Annyira szorította , hogy Nicky már alig kapott levegőt . De ez cseppet sem zavarta .
-Már alig vártam hogy újra találkozhassunk ! – súgta Harry Nicky fülébe .
-Ne is mondd ! – súgta vissza .
-Dorothy! Hogy te mennyire hiányoztál nekem ! Vagy 50-szer hívtalak , de nem voltál kapcsolható ! – szorongatott Niall .
És amikor meg akart csókolni elfordítottam a fejem .
-Szia . –mondtam komoran és odamentem a többiekhez.
Niall nem értette ezt az egészet . Odament Samanthához.
-Hé! Samantha ! Tudnék beszélni veled négy szem közt?
-Persze .
- Nem tudod mi baja van Dorothynak ?
-De  , tudom .
-És elmondanád ?
-Igen .
-Nagyon szépen köszönöm .
-Hát miután elolvasta a leveled felhívott , és egy női hang szólt bele . Ugye ez csak egy félreértés volt ?
-Ohh… Hát persze !  Ő az unokatesóm volt . Épp aludtam és nem akart felébreszteni . De miután felébredtem , mondta hogy keresett valaki , de azt mondta hogy nem fontos , de kíváncsi voltam ki kereshetett . Láttam hogy Dorothy volt az , ezért gyorsan visszahívtam , de nem volt kapcsolható . Utána még rengetegszer kerestem , de akkor sem tudtam elérni.
-Hát jó lenne ha ezt neki is elmondanád . Szegény teljesen kikészült ezek után . 

2 megjegyzés: