Translate

2012. június 9., szombat


14. Fjezet


Belülről sokkal nagyobbnak látszott , mint kívülről .
- Jó napot ! Miben segíthetek ? – kérdezte a recepciós férfi .
-Jó napot ! Egy asztalt foglaltam Liam Payne névre .
-Áhh ! Itt is van ! Jöjjenek csak utánam !
És elvezetett minket egy 10 személyes kerek asztalhoz .
-Köszönjük szépen !  - köszönte meg Liam .
Helyet foglaltunk . A fiúk nagyon udvariasak voltak . Mindegyikőjük kihúzta a szerelmének a székét . Ebben a sorrendben ültünk : Liam , Danielle , én , Niall , Zayn , Samantha, Eleanor , Louis , Harry és Nicky . A pincérek kihozták az étlapokat . Mindenki rendelt magának valami finomat . Kb. 15-20 perc múlva kihozták a rendeléseinket . Az adagok óriásiak voltak !
Jó étvágyat ! – mondták az ételt felszolgáló pincérek. 
-Köszönjük szépen ! –válaszoltuk kórusban .
Nem is tudtam hogyan kezdjek neki .
-Na mi van ? Nem vagy éhes ? – kérdezte Niall teli szájjal .
-De ! De ! Éhes vagyok . Csak nem tudom hogy álljak neki. Olyan nagy ez az adag !
-H valamit nem kérsz , nyugodtam odaadhatod ! – és rám kacsintott .
Nekiláttam . Nagy nehezen a felét megettem .
-Azt nem eszed már meg ? – kérdezte Niall a maradék kajámra mutatva .
-Huhh ! Nem ! Majd’ kipukkadok !
-Akkor megehetem ? – kérdezte boci szemekkel .
-Persze ! Nyugodtan !
- Nagyon szépen köszönöm ! – mondta vidáman , és hálája jeléül adott nekem egy édes csókot .
-Annyira aranyosak együtt ! – súgta Nicky Harry fülébe .
- Igen ! Szerintem is ! És te is szeretnél egy csókot ?
-H-h-hogy mi ? – kérdezte meglepetten Nicky .
-Ohh…. Sajnálom… Nem úgy értettem … Fogalmam sincs mi ütött belém … - mentegetőzött Harry .
-Jaa ! Nem baj ám …
-Akkor jó ! – és az asztal alatt megfogta Nicky kezét .
Nicky annyira vörös lett , mint a Liam táljában lévő rák . Samanthának ez nagyon fájt . Próbált vele nem törődni , ami nem mindig sikerült neki . Csak az az egy dolog tette boldoggá , hogy itt van neki Zayn . Zayn Malik , aki viszont szereti . Zaynen nagyon látszik , hogy odavan Samantháért . Ezt ő is jól tudta , ezért próbált meg nem törődni ezzel az egésszel .
-Elnézést . Ki kell mennem  a mosdóba . – mondta Nicky . Felállt az asztaltól és elment . 20 másodperc múlva Harry is felállt és kiment a mosdóba .
-Psszt .. Nicky ! Ott bent vagy ?
Nicky előjött .
-Igen . Itt vagyok . Mit szeretnél ?
Harry nem szólt semmit sem , csak közelebb húzta magához , és lassan összeértek az ajkaik . 

1 megjegyzés: