Translate

2012. június 27., szerda


21. Fejezet
3/3

Dorothy és Niall randija


Mi is ugyanúgy kezdtük , mint a többiek . Én egy kék ruhát vettem fel , aminek a mellrésze alatt fekete övszerű anyag ment végig , egy sötétkék balerinacipővel. Feltettem egy kevés korrektort , szempillaspirált és szájfényt , a hajamat pedig kivasaltam . Niall egy fekete nadrágot vett fel , fehér galléros pólóval , egy szürke kardigánnal és egy fehér tornacsukával . A haját belőtte és elment. A megbeszélt időpontra odamentem a lifthez , de Niall sehol sem volt. 5 perc múlva megállt a 9.-en a lift . Na vajon ki volt az ? Igen ! Niall volt ! Egy rózsával a kezében .
-Dorothy , indulhatunk ? – kérdezte miközben a kezét nyújtotta .
-Persze ! – mondtam és beszálltam a liftbe .
-Ja tényleg ! Ez itt a tiéd ! – és átnyújtotta a rózsát .
-Köszönöm szépen ! – majd adtam neki egy puszit . Megérkeztünk a földszintre . A szálloda állt egy kétszemélyes autó .
-De jól néz ki az az autó ! – mondtam a kocsira mutatva.
-Tényleg tetszik ?
-Igen . De miért ?
-Csak azért , mert ezt az autót nekünk béreltem ki .
-Komolyan ?
-Igen .
Beszálltunk és elindultunk . Nem volt hosszú az út , szinte pillanatok alatt odaértünk  . Egy olasz étterem előtt álltunk meg . Niall már előre foglalt egy kétszemélyes asztalt .  Amint leültünk , Niall rendelt is egy nagy tál spagettit . 25 perc múlva már hozták is. Hűha ! Óriási volt ! Megköszöntük és elkezdtük enni . Egyszer csak mindketten szívtunk és szívtunk egy hosszú tésztát , amikor észrevettük hogy ugyanazt a tésztát szívjuk . Niall pontosan így tervezte . A helyzet nekem is nagyon tetszett . Küldött felém egy mosolyt és gyorsan elkezdte szívni a tésztát . Majd hirtelen megcsókolt . Mikor kicsit eltávolodtunk egymástól ezt mondta :
-Már alig vártam hogy végre megtörténjen ! – és megpuszilt .
Megettük a spagettit , fizettünk és már távoztunk is . A kocsiban bekapcsoltuk a rádiót és a What Makes You Beautiful szólt . Mindketten elkezdtük hangosan énekelni :

„Baby you light up my world like nobody else ,
The way that you flip your hair gets me overwhelmed…”

Mire vége lett , megérkeztünk . Kiszálltunk és egy aprócska mező volt az út szélén . Kézenfogva sétáltunk a mezőn , amíg meg nem találtuk a megfelelő helyet . Lefeküdtünk a fűben és a felhőket bámultuk . Rengeteg vicces forma jutott eszünkbe . Nagyban nevettünk , amikor Niall komoly lett , felült és rám nézett . Nagyon megrémültem .
-Dorothy , szeretnék még valamit adni neked .
Elővett egy hosszúkás dobozt és átnyújtotta . Rettentően kíváncsi voltam mi lehet benne . Óvatosan levettem róla a csomagolópapírt és kinyitottam . Wow! Egy ezüst nyaklánc volt , ezüst szív medállal! Egy könnycsepp csordult végig az arcomon .
-Valami baj van ?
-Nem ! Csak nagyon tetszik !
Majd vagy 1000-szer megpusziltam , és már szinte nem volt olyan pont az arcán , amit meg nem pusziltam volna .
-Nagyon örülök hogy tetszik !
Észre se vettem , de a szív hátulján is volt valami . Egy szöveg volt az :

„I Love You !
      Niall Horan „

-Úr Isten ! Ez gyönyörű !
-Feltehetem ?
-Persze !
Oldalra húztam a hajam és Niall feltette a nyakláncot .
-Na hogyan áll ?
-Nagyon jól !
Majd közelebb hajoltunk egymáshoz és elcsattant egy érzéki csók. 

1 megjegyzés: