Translate

2012. június 7., csütörtök


13. Fejezet


Miután Niall beszélt Samanthával , odajött hozzám .
-Dorothy ! Beszélhetnék veled ?
-Fontos ? – vágtam rá
-Igen .
-Na jó . Mit szeretnél mondani ?
-Tudod , amikor hívtál én pont aludtam , és az unokatestvérem vette fel . Miután felkeltem mondta hogy keresett valaki , de azt mondta hogy nem fontos . De kíváncsi voltam , hogy ki hívhatott , ezért megnéztem . Láttam hogy te voltál , ezért azonnal visszahívtalak , de nem voltál elérhető . Utána még sokszor hívtalak, de nem voltál kapcsolható …
-Akkor aki felvette , az csak az unokatesód volt ?
-Igen . És rettentően sajnálom hogy megbántottalak !
-Semmi baj . Az a lényeg , hogy csak az unokatesód volt , nem valaki más  .
Majd bíztatás képpen , hogy megbocsátottam neki , kapott tőlem egy csókot .
-Annyira rossz volt hogy nem tudtam mi van veled ! – mondta Niall.
Abban a pillanatban előjött két lány Louis és Liam szobájából . Danielle és Eleanor volt az .
-Sziasztok ! – köszöntek .
-Hello ! – köszöntünk vissza Nickyvel és Samanthával .
-Danielle Peazer vagyok .
-Én pedig Eleanor Calder .
-Samantha Davsonnak hívnak .
-Engem Nicky Farrelnek .
-Dorothy Royd vagyok .
-Nagyon örülünk hogy megismerhetünk titeket ! – mondták .
-Mi is nagyon !
Hogy kicsit jobban megismerjük Eleanort és Daniellet , leültünk beszélgetni .
Szerintem mindkettőjük nagyon aranyos és tök szimpik, de Daniellet egy kicsit jobban bírom .
*Eleanor szemszöge :
„Eddig mind hármójuk nagyon kedves volt velünk . Nekem Samantha a legszimpatikusabb közülük . „
*Danielle szemszöge :
Nagyon bírom őket . A fiúk jól választottak ! Eddig Dorothy a legszimpibb. „
*Nicky szemszöge :
„Így hogy jobban megismertem őket , jófejeknek tűnnek. Eleanort bírom a legjobban . „
*Samantha szemszöge :
„Eleanorral sok közös témáról tudtunk beszélgetni . Daniellet is bírom , de Eleanort egy kicsit jobban . „
-Nem vagytok már éhesek ? – vágott közbe Liam .
-De! Most hogy így mondod ! – válaszolt Danielle .
-Akkor nem sokára indulunk .
-Rendben ! –válaszoltuk
A nagy beszélgetést befejezve gyorsan elkészültünk . A szálloda előtt álló nagy tömeg miatt nem tudtunk volna kijutni , ezért a hátsó kijáraton távoztunk . Beszálltunk a lent álló limuzinba és elindultunk . Durván 1 órás volt az út , de amikor megláttuk a gyönyörű éttermet ! Se Samantha , se Nicky , se én nem jutottunk szóhoz .
-Na siessetek már ! Mindjárt éhen halok ! – könyörgött Niall .
Kiszálltunk a limuzinból és mindenki a barátjával/barátnőjével kézenfogva bement .   


Új szereplők!! :) 

Danielle Peazer : 

Eleanor Calder : 

1 megjegyzés: