Translate

2012. június 17., vasárnap


18. Fejezet



Niall épp Zaynnel beszélgetett . Pont akkor pillantott oda , amikor kezet fogtunk . Nagyon féltékeny lehetett .
-Dorothy ! Választottál már ?  - kiabált nekem .
-Igen ! – kiabáltam vissza és felkaptam egy mini Big Bent .
-Sajnálom , de most mennem kell . – mondtam Peternek .
Épp indultam , amikor megfogta a kezem .
-Várj ! – és a kezembe nyomott egy papírt , amin a telefonszáma volt . - Szia .
És elengedett . Köszönés képpen integettem neki  . A fiúk kifizették amiket választottunk és elindultunk. Niallel kicsit lemaradtunk . Megfogtam a kezét és ezt mondtam :
-Niall ! Semmi okod ara hogy féltékeny legyél . Téged szeretlek! Csakis Téged !
-De honnan veszed hogy féltékeny voltam ?
-Láttam hogyan néztél .
Akartam adni neki egy csókot , már majdnem összeértek az ajkaink……
-Héé!! Ti nem jöttök ? – vágott közbe Louis .
-De! – kiabált vissza Niall .
Gyorsan adott a számra egy puszit és behoztuk a lemaradásunkat.
-Louis ! Most teljesen tönkretettél egy romantikus pillanatot ! – mondta Harry miközben Nicky kezét simogatta .
-Tudom , de nem sokára ott kel lennünk a próbán .
-Úr Isten tényleg ! – mondta Zayn miközben az óráját nézegette.
Liam felhívta a sofőrt hogy jöjjön értünk . 5 perc múlva meg is érkezett . Először a srácokat vitte el a próbára , utána pedig minket a szállodába . Még kb. 4 óra volt a koncertig így Eleanornak támadt egy ötlete .
-Nem nézzük meg a Grease-t ? Louisnak ez az egyik kedvenc filmje .  
-De . Szerintem az tök jó lenne . – mondtam .
Leültünk a TV elé és elkezdődött a film . Már majdnem vége volt, amikor csörgött a telefonom . Idegen szám volt .
-Háló ! – szóltam bele .
-Szia Dorothy ! – szólt bele egy kicsit ismerős hang . – Peter vagyok .
-Jaa ! Akkor azért volt ismerős a hangod . Amúgy honnan tudod a számom ?
-Mivel te vagy Niall Horan barátnője és vannak kapcsolataim, megszereztem a számod . De ugye nem baj ?
-Ja ! Nem . Nem baj .
-Akkor jó . De most mennem kell a bátyámnak segíteni . Csak tudni akartam hogy jó-e a szám . Szia . –Szia . –majd leraktam .
-Na ki volt az ? – kérdezősködött Samantha .
-Peter volt.
-Az meg ki ? – kérdezte Nicky .
-Peter Mills , akivel találkoztam a boltban . Valahogyan megszerezte a számom.
- De ugye nem tetszik ? –vágta rá Nicky .
-Nem ! Dehogy Bolond vagy ?! Imádom Niallt ! Dehogy tetszik !
-Jó ! Nyugi…..
Már csak pár perc volt vissza a filmből . Pont jókor lett vége , mert még időben el tudtunk készülni . Most is hasonlóan öltöztünk fel , mint  a múltkor . Lementünk , beszálltunk a limuzinba és elindultunk a fiúkhoz . 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése